וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטנות ילדי קו העימות זקוקות לתרומות

4.8.2006 / 16:25

הקייטנות, שהוקמו עבור ילדי הצפון ביוזמת רבה של מגדל העמק ובסיוע הסוכנות היהודית, זקוקות לכספים כדי שימשיכו להתקיים

כ-5,000 ילדים, שנמלטו מהישובים המופגזים בצפון, מוצאים מנוחה והנאה בקייטנות שהוקמו במיוחד עבורן ביוזמתו של הרב גרוסמן, רבה של מגדל העמק וחתן פרס ישראל ובסיוע של הסוכנות היהודית. בקייטנות הילדים זוכים להופעות של אמנים ומרצים, סדנאות לימודיות, טיולים, ימי כיף וארוחות חמות.

הקייטנות לילדי קן הצפון ממומנות מכספי תרומות, אולם בשל התמשכות המצב הביטחוני זקוקים המארגנים לתרומות נוספות, כדי להמשיך ולקיים את הקייטנות.

בקייטנות פועלים בשכר צוותי מומחים ומטפלים פסיכולוגיים, המנסים לשכך את החרדות מהם סובלים הילדים, שהיו עדים להפגזות המסיביות שניתכו על ישובי מגוריהם.

הרב גרוסמן, רבה של מגדל העמק, עיר שסופגת הפגזות לא מעטות בשבועות האחרונים, עומד בראש רשת החינוך "מגדל אור", בה לומדים אלפי ילדים ובני נוער מגיל 5 ועד 19 במסגרות חינוכיות שונות. המפעל כולל בין היתר משפחות אומנות לילדים קטנים, פנימיות, גנים, בתי-ספר, ישיבות, מפעל ארוחות חמות ופעילויות צדקה.

כל המעוניין לתרום, יכול לעשות זאת דרך הטלפון, במספר 03-6750760. תרומות יתקבלו גם דרך בנק הפועלים מגדל העמק, סניף: 728, מספר חשבון: 74508. מספר העמותה: 580045755.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully