וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ת"א פיטרה מורות חולות סרטן

14.7.2006 / 13:35

במסגרת קיצוץ שעות לימוד שוגרו מכתבי פיטורים גם ל-2 מורות הלוקות בסרטן. העיריה: "לא ידוע לנו על המצב הבריאותי המתואר"

בתקופה האחרונה קיבלו מספר מורים בתל אביב מכתבי פיטורים, בהם נכתב: "כתוצאה מצמצום מספר התלמידים ומספר הכיתות, אנו נאלצים לקצץ בשעות לימוד רבות, דבר המכריח אותנו לצמצם שיעורים ולפטר מורים. על כן הננו להודיעך על הפסקת עבודתך בעיריית תל אביב".

בעיתון "תל אביב" דווח, כי גורמים בעיריה הסבירו השבוע שההחלטה לפטר מורים נובעת מהחובה לסגור מגמות שהפסיקו להיות פופולריות, או לצמצם שיעורי העשרה שאינם דרושים יותר לתלמידים. הקיצוצים, כך טוענים בעיריה, נעשו בתיאום עם בתי הספר, והפיטורים בוצעו לרוב על פי החלטת המנהלים.

ארגון המורים העל יסודיים החליט לצאת במאבק נגד הפיטורים ונגד הקיצוץ במשרתם של עוד כ-35 מורים. יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארזאמר כי: "תפקידנו להבטיח את ביטחונו הכלכלי והתעסוקתי של כל חבר וחבר. מבחינתנו עבודה היא ערך מקודש. נעשה כל מאמץ להחזיר את המורים לעבודה".

בין 35 המורים המפוטרים נמצאות גם שתי מורות חולות סרטן. "לא מספיק שמצד אחד הסרטן מתפשט בתוך גופי ועלול להרוג אותי, מהצד השני מערכת החינוך בה אני עובדת הורגת אותי בדרך אחרת. כשנודע לי שלא אוכל ללמד יותר התמוטטתי. מי יעסיק מורה חולה בסרטן?", אמרה השבוע אחת מהמורות, המתגוררת בתל אביב, שקיבלה מהעיריה מכתב פיטורים.

"פיטורי מורים חולים מצביעים על חוסר רגישות משווע, במיוחד כאשר מורים אלה נתנו הכל למען ילדי העיר. אנחנו מצפים שהעירייה תבטל מיוזמתה את הפיטורים. אני רוצה להאמין שהם נבעו מחוסר ידיעה של אנשי העירייה".

עיריית תל אביב מסרה בתגובה: "ככל הידוע לנו אף אחד מהמורים המפוטרים אינו במצב הבריאותי המתואר. פיטורי המורים נבעו עקב ירידה בהיקף התלמידים ובתקן השעות שניתנו לכל בית ספר על ידי משרד החינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully