וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת לא חיכתה לתלמידים והטיול נהרס

8.7.2006 / 23:46

120 תלמידים מתל אביב היו אמורים לנסוע ברכבת ישראל, אך נהג הקטר לא חיכה שיעלו עליה. רכבת ישראל: הקבוצה לא ניסתה לעלות לרכבת

120 תלמידים ממועדונית צהריים של בית ספר [[א.ד. גורדון]] בתל אביב היו אמורים להשתתף ביום כיף ברכבת ישראל, אולם הרכבת החלה בנסיעתה לפני שהתלמידים הספיקו לעלות עליה. לטענת הורי התלמידים, האירוע יכול היה להסתיים באסון. ברכבת ישראל דוחים את הטענות על הסף.

יום הכיף היה מתוכנן להיערך בגן החיות התנ"כי בירושלים, אליו יגיעו התלמידים בנסיעה ברכבת. לדברי הורי התלמידים, ילדיהם עמדו לעלות לרכבת, אך נהג הקטר לא המתין להם והחל בנסיעתו.

הנהלת בית הספר תיאמה עם רכבת ישראל את הנסיעה, ולדברי ההורים, ברכבת ישראל הובטח למועדונית קרון מיוחד וכן שנהג הקטר יעודכן בדבר הגעת קבוצה גדולה לנסיעה. נקבע שהיציאה לטיול תתבצע בשעה 8:40 מתחנת הרכבת בארלוזרוב.

הורי הילדים מספרים, שהאחרונים הגיעו למקום המפגש כחצי שעה לפני יציאת הרכבת, אולם שום גורם לא חיכה להם במקום כפי שנקבע. הילדים ירדו עם המורות לרציף וחיכו לרכבת שאיחרה לדבריהם בשבע דקות. אחד הפקחים החל להאיץ בילדים לעלות לרכבת ופקח נוסף, שהיה נראה מודאג מכך שקבוצת ילדים גדולה תעכב את הנסיעה – סימן לנהג להתחיל לנסוע. כל ילדי הקבוצה נותרו על הרציף ובשל כך הוזעקו כמה מההורים לרציף. בעיתון "זמן תל אביב" דווח, כי אוטובוסים הוזמנו למקום והטיול יצא לדרך באיחור רב.

בתחילה תבעו ההורים מרכבת ישראל להשיב את כספם וזו סירבה. אולם, לאחר דין ודברים הסכימה הרכבת להחזיר להורים את הכסף, למרות שלטענתה היא אינה נוהגת להשיב כסף. רכבת ישראל פירסמה תגובה, בה נטען כי ברציף הרכבת קיבל את קבוצת הילדים מנהל משמרת. בנוסף, נאמר בהודעה כי "אחראית הקבוצה טענה שאמור לעמוד לרשות התלמידים קרון סגור, ומאחר שלא סוכם כך, ביקש מנהל המשמרת שהילדים יעלו לרכבת וסיפר כי יש מספיק מקומות עבורם. הקבוצה מיאנה לעלות וביקשה את הכסף חזרה. לפנים משורת הדין הוחזר הכסף ששולם עבור הכרטיסים". בתגובה הדגישה רכבת ישראל כי "מלכתחילה לא היה כל נסיון של הקבוצה לעלות לרכבת ולא היתה כל סכנה לשלומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully