וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורים דורשים גמול על חלוקת מזון לתלמידים

1.7.2006 / 13:10

המורים טוענים כי הם לא משמשים כמלצרים וכי קשה ללמד בכיתות לאחר הארוחות. משרד החינוך: נקיים מו"מ לבחינת הדרישות

אירגוני המורים דורשים גמול מיוחד על חלוקת ארוחת צהרים לתלמידים. בתום שנה ראשונה למפעל ההזנה, טוענים ארגוני המורים כי הם לא מלצרים, והם דורשים תוספת תשלום מיוחדת על שירותי ההזנה.

לטענת הסתדרות המורים, הארוחה הניתנת בכיתות הופכת את המורים לצוות מטבח במקום צוות הוראה. מזכ"ל הסתדרות המורים יוסי וסרמן התלונן בשם המורים, כי התלמידים אוכלים בין ספרי התנ"ך והמחברות, והריח בכיתה נוראי. לדבריו, אחרי הארוחות לא ניתן להמשיך ללמד בכיתות. "מכיוון שזו פעילות החורגת מהוראה, מגיע למורים גמול על כך" אמר וסרמן ל"מעריב".

וסרמן הוסיף כי על המורה לחלק מגשיות, לדאוג שהתלמידים אוכלים ולאסוף את השאריות. "רק תחשבו איך זה לפקח על 40 תלמידי כיתה א'. זו עבודה קשה ביותר". במהלך החופש הגדול יימשכו הניסיונות להיענות לדרישת המורים במסגרת משא ומתן, כדי לאפשר את המשך הרפורמה בשנה הבאה.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, אמר בתגובה כי למשרד החינוך יש בעיה גדולה עם חלק מדרישות המורים, כי יש להן השלכות רוחב "אבל מנגד, אנחנו לא רוצים לטלטל את המערכת בכל שנה". אבואב אמר כי משרד החינוך מנהל מו"מ כדי להמשיך בניסוי, וכי המשרד ממתין לתוצאות כדי לראות כיצד ניתן יהיה לאפשר זאת לרשויות. "כיום אנחנו כבר נותנים גמול הזנה, אך המורים טוענים שזה לא מספיק. לכן נשב ונבחן את הדרכים לגישור על הפערים בכל התחומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully