וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורי בי"ס קנו לתלמידי המסע לפולין אלכוהול

8.4.2006 / 22:25

מורים מבית הספר התיכון הדתי "צייטלין" בת"א הביאו לתלמידים, בני ה-16-17, בירות לטקס קבלת השבת

מורים מבית ספר התיכון הדתי "צייטלין" ב[[תל אביב]], רצו לצ'פר את תלמידי המסע ל[[פולין]] וקנו להם כמה בקבוקי בירה לכבוד יום שבת.

כ-70 תלמידי המסע לפולין, בני 16-17, הופתעו לגלות בטקס קבלת השבת עם מוריהם, כי אלו דאגו לשעות הפנאי שלהם וקנו להם בקבוקי בירה למרות שאינם בני 18. במקומון "ידיעות אחרונות" דווח, כי על פי חוזר מנכ"ל משרד החינוך, אין להשתמש באלכוהול בשום אירוע בית ספרי.

תלמיד שנכח בטיול סיפר, כי המורים הבטיחו מראש שידאגו להם למסיבה. "הם קנו לנו גרעינים, במבה וכמובן בירות, שאגב, לא היו טעימות. לדעתי, כל הכבוד להם על היוזמה, אבל את הבירות שתינו ביום אחר, כי אסור לשתות ביום שישי. אני לא בטוח שהם היו דואגים לנו לאלכוהול, אם הם היו יודעים שכמה ימים קודם לכן אנחנו כבר שתינו וודקה ואפילו השתכרנו. היינו בחדרים והמורים לא תפסו אותנו".

תלמיד אחר אמר, כי בשל ההרגשה הקשה והמועקה שמותיר הטיול התלמידים חשו צורך להתפרק בלילה. "כיבדנו את המעמד בגטאות, אבל הערב זה משהו אחר. אני לא מרגיש שזלזלנו במטרה שלשמה יצאנו".

גורם בכיר בבית הספר אמר בתגובה, כי "בליל שבת קיימנו אחרי הקידוש והסעודה 'טיש' חסידי שכלל שתיית בירה קלה בכמות סמלית בלבד. לא היתה בכך כל בעיה משמעתית. כמי שהיה עם התלמידים אני מצהיר שזה היה אירוע חינוכי מרגש".

מהעירייה נמסר, כי "מנהל בית הספר מסר שהטיול התנהל למופת, כולל קידוש השבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully