וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השנה רישום יתר בתיכון אליאנס

25.3.2006 / 10:34

כמו בשנים קודמות, גם השנה יוגש ככל הנראה בג"ץ על החלטת בית הספר שלא לפתוח כיתות נוספות, ולשלוח לתיכון אחר 60 תלמידים

כמידי שנה, מספר התלמידים שנרשמו לתיכון "אליאנס" ברמת אביב, גדול ממספר התלמידים באמורים ללמוד בבית הספר. גם השנה, עיריית תל אביב לא מצא פתרון שימנע אכזבתם של עשרות תלמידים, והגרלה שתערך בין התלמידים, תקבע מי יהיו 60 בני הנוער שיאלצו לחפש להם תיכון אחר ללמוד בו.

בעיתון "תל אביב" של ידיעות אחרונות דווח כי אליאנס נחשב לאחד התיכונים הטובים בתל אביב, בין השאר בשל מיקומו, ובשל אחוז התלמידים הגבוה הזכאים לתעודות הבגרות.

בשנה שעברה, המצב בתיכון היה זהה: מאחר שהעירייה סרבה לפתוח יותר מ-8 כיתות, ובשל ריבוי הנרשמים, בוטל רישומם של 55 תלמידים, והתלמידים עתרו לבג"ץ. התרחיש היה זהה גם לפני שנתיים, אך בג"ץ קבע כי החלטת העירייה חוקית.

יו"ר ועד ההורים העירוני, אתי מזמר, העריכה כי גם השנה, יפנו ההורים והתלמידים לערכאות משפטיות, ואמרה כי "אני מצטערת שהעירייה לא השכילה להבין שצריך לפתור את הבעיה. המצב כל כך מגוחך, לא ייתכן שהעירייה יודעת מראש שההורים עומדים להגיש נגדה בג"ץ, והיא מזמינה אותם לזה".

מנהלת בית הספר, ורדה קגן, סרבה להתייחס, ואילו עיריית תל אביב מסרה בתגובה כי ההגרלה מתבצעת בהתאם לתקנות, ואף היא אושרה על ידי בג"ץ. "עקרונות ההגרלה מובאים לידי התלמידים בפי המידע הנוגעים לנוהלי בחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully