וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ת"א תדון האם לפרסם על גדרות בתי ספר

11.2.2006 / 19:05

לדברי יוזם ההצעה, המטרה היא איסוף כספים חסרים על מנת לשדרג את סביבת הלימוד. המתנגדים: לא יהיה פיקוח על התכנים

מועצת עיריית תל אביב תדון בשאלה האם מותר לפרסם מוצרים על קירות וגדרות בתי הספר בעיר. בעיתון "זמן תל אביב" דווח כי הרעיון, ביוזמתו של מנהל בי"ס התיכון שבח מופת, דב אורבך, הועבר לדיון במועצת העיר לאחר שנדון בוועדת החינוך. יו"ר ועדת החינוך בעירייה, נתן וולוך, אמר כי אם אכן יאושר צעד כזה, יש לבחון את ההשלכות, ולקבוע קריטריונים ברורים.

אורבך אמר כי מטרת היוזמה היא הגדלת התקציב עבור התלמידים הבתי הספר ושידרוג איכויות סביבת הלימוד. לפי יוזמתו של אורבך, תוקם ועדה שתבחן את הפירסום ותמנע פרסום בלתי הולם. בנוסף, מציע אורבך, על מנת למנוע מצב בו יוזנחו בתי ספר בהם לא יהיו מפרסמים, יועבר כל הכסף מכל המוסדות, ויחולק דיפרנציאלית בינהם בחזרה.

להצעה מתנגדים מספר גורמים, הטוענים כי הפרסום עלול להזיק. מרדכי וירושבסקי, חבר מועצת העיר, אמר כי הפרסום הוא דבר מטמטם, ששוטף כל פינה במדינה. לדבריו, יש לשמור על מוסדות החינוך כאיים נקיים מתכנים פרסומיים.

וירשובסקי טוען עוד כי הפרסום, גם אם יהיה נייטרלי בתחילה יהפוך ליותר ויותר חושפני. דאגה נוספת שהוא מעלה היא העדר פיקוח נאות על בתי הספר, דבר שיקשה את הפיקוח על התכנים.

אורבך מסר בתגובה לטענות אלה כי התלמידים חשופים לפרסום אגרסיבי במשך כל היום. לטענתו, נכון שחשיפה לתכנים פרסומיים נוספים אינה מטרה חינוכית לכשעצמה, אך השפעתה תהיה שולית ביחס לפרסום הזורם אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully