וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית קרית ים מכניסה שלטי חוצות לבי"ס

9.2.2006 / 11:08

ההכנסות משלטי הפרסום ישמשו למימון פרויקטים חינוכיים בבתי הספר. מנהל בי"ס: יש הרבה תוכניות שאפשר לקדם. אם זה יצליח זה יהיה מבורך

עיריית [[קרית ים]] החליטה להציב שלטי חוצות גדולים בגודל 6X2 מטרים, בדומה לאלו המוצבים בצמתים, בתוך חצרות בתי הספר בעיר. בידיעות אחדונות דווח כי ההכנסות ממכירת שטחי הפרסום למשרדי פרסום – אליהם כבר פנתה עירייה – ישמשו למימון פרויקטים חינוכיים בבתי הספר הללו.

בהנהלות בתי הספר המיועדים קיבלו את יוזמת העירייה בחיוב. "יש לנו הרבה תוכניות חינוכיות שאפשר לקדם באמצעות הכסף הזה, ואם זה יצליח, זה יהיה בהחלט מבורך", אמר אחד המנהלים. מנהלים אחרים הביעו תקווה כי היוזמה לא תיתקל בהתנגדות של משרד החינוך. למשרדי הפרסום הסבירה העירייה כי חצרות בתי הספר הן בבעלות עירונית, ולכן אין מניעה חוקית ליוזמה.

גם בחברות הפרסום אוהבים את הרעיון, במיוחד מכיוון שקהל בני הנוער הוא יעד אטרקטיבי במיוחד. "בעידן הרייטינג שבו אנו נמצאים, החשיבה השיווקית שמפגינה העירייה היא חשיבה נכונה ויצירתית, במיוחד לאור העובדה כי כספי הזיכיון יסייעו בקידום מערכת החינוך", מסרו. בנוסף, הם הדגישו כי בני נוער חשופים בכל מקרה לפירסום רב בכל מקום, ובאמצעות הפרסום בחצרות הם יוכלו לצאת ממנו נשכרים: הפרסום יממן ויקדם פרויקטים חינוכיים שלא היו יוצאים לפועל לולא המימון. יצויין כי החברות ידרשו לתשלום גבוה יותר משל שלטי חוצות רגילים, בשל האטרקטיביות של קהל היעד.

אולם, הורי התלמידים נלהבים פחות. "פרסום בחצר בית הספר לא נראה לי חינוכי במיוחד, מכיוון שלעירייה לא תהיה שליטה על תוכן הפרסום", אמרה אם לילד באחד מבתי הספר המיועדים לפרויקט. "אני לא חושבת שבבית הספר צריכים להיות פרסומים על חברות בגדים ודברים אחרים שלא קשורים למסגרת החינוך ויעסיקו את התלמידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully