וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמידים סוף סוף יתנו ציונים למוריהם

24.1.2006 / 8:31

בעוד שבועיים תחל יוזמה חדשה ברשת "אורט", במסגרתה ידרגו התלמידים את מידת שביעות רצונם מהמורים על פי קריטריונים שונים

לראשונה בישראל יופץ לתלמידי בתי ספר תיכוניים משוב מיוחד לדירוג המורים. מדובר ביוזמה חדשה של רשת "אורט" שתחלק לתלמידיה טפסים מיוחדים הם ידרשו התלמידים לדרג את מוריהם לפי קטגוריות שונות וכך תימדד מידת שביעות הרצון של התלמידים מהיחס שהם מקבלים.

ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי התלמידים יתבקשו להעניק ציונים למוריהם ולדרג אותם בסולם ציונים שנע בין 1-5. חלק מהשאלות עליהן ישיבו התלמידים הן: האם המורה מתייחס בכבוד לתלמידים? האם המורה מעביר את החומר בצורה מעניינת? האם המורה הוגן ביחסו לתלמידי הכיתה? האם המורה מגיע בזמן? וכו'.

המשוב ייצא לדרך ב-6 בפברואר ויתבצע ב-14 בתי ספר תיכוניים מתוך 80 בתי הספר של הרשת. הציונים יובאו תחילה לידיעת המורים וההנהלה בלבד ולא ייחשפו בפני התלמידים, למעט בבית הספר "אורט מגדים" בכרמיאל, שם הסכימו המורים לחשוף את תוצאות המשוב בפני 1,100 התלמידים.

מנהל בית הספר, דוד אטמור, המשמש גם כמורה ויוערך אף הוא על ידי התלמידים אומר כי "ברור לנו שאנחנו נמצאים בעידן שבו כל העולם משחק בקודים של נותני שירות ללקוחות, וגם לנו יש לקוחות שמצפים לקבל שירות טוב". לדבריו, "נבוא בפני התלמידים עם התוצאות, נודה להם על הפירגון ונגיד להם אילו צעדים יש בכוונתנו לנקוט כדי לשפר את הנקודות שבהן אנחנו לא מספיק טובים".

חגית לוי, מורה בתיכון, מודה כי "יש חששות, ויש מורים שלחוצים מהעניין, אבל כולם מאמינים שחשוב לקבל משוב על איכות ההוראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully