וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד מלמד תלמיד וזוכה בנקודות בונוס

23.1.2006 / 22:10

בתיכון ויצ"ו הדסים התלמידים מקבלים שיעורי עזר בחינם מחבריהם לספסל הלימודים, שמקבלים בתמורה תוספת לציון. המטרה: מצוינות

תיכון ויצ"ו הדסים הקים תוכנית בה תלמידים נותנים שיעורי עזר לתלמידים הזקוקים לחיזוק במקצועות מסוימים, ובתמורה, הם מקבלים נקודות בונוס באותו המקצוע. בכך פותר בית הספר את מצוקת ההורים הנובעת מהצורך לשלם על שיעורים פרטיים, אשר לרוב יקרים.

"ידיעות אחרונות" מדווח כי בתוכנית, ביוזמת הנהלת בית הספר, מעבירים תלמידים לחבריהם שיעורי עזר במתמטיקה, פיזיקה ומוסיקה בחינם. בתמורה הם מקבלים תוספת של חמישה אחוז לציון שלהם מהציון שקיבלו התלמידים שנעזרו בהם. בשיטה זו יכולות להתווסף לציון התלמידים המלמדים שבע נקודות ויותר.

עד כה, נעזרו כ-100 תלמידים בשיעורי העזר של חבריהם. מנהלת התיכון, פרידה דרוק, אמרה כי תלמידים רבים שיפרו את ציוניהם בזכות התוכנית, וכ התוכנית הוכיחה את עצמה כמוצלחת כיוון שיש יותר נכונות מצד התלמידים לקבל את החומר המועבר להם במצב זה.

לדברי דרוק, המטרה היא מצוינות, ולא ציוני עובר בלבד. מעבר לכך מציינת דרוק את התועלת החינוכית והערכית שבפרוייקט, הצומחת מהקשר החברתי שנוצר בין התלמידים ומהסיוע ההדדי.

במסגרת התוכנית, שיפרו תלמידים רבים את ציוניהם: אפרת, תלמידת חמש יחידות מתמטיקה מי"ב, עזרה לנחומי, תלמיד י"א, במקצוע. לדבריו, בזכותה הוא מקבל מאיות בכל המבחנים, והיא קיבלה 11 נקודות לציון, שהעלו אותו ל-88. כך גם שרון שקיבלה שיעורי עזר בגיאוגרפיה מאלון. לדבריה היה לו מאד חשוב שהיא תצליח, ואכן היא קיבלה ציון 87 במבחן, ואילו הוא עיגל את הציון שלו במקצוע ל-100.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully