וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיתה בביה"ס יסודי בהוד השרון מושבתת מזה 3 ימים

17.1.2006 / 16:52

ההורים מוחים על כוונת ביה"ס "יגאל אלון" בעיר, להעביר לכיתה תלמיד שהועבר מכיתת האם שלו, לאחר שהיה מעורב בקטטה

הורי כיתה ה'1 בבית הספר היסודי יגאל אלון בהוד השרון משביתים מזה שלושה ימים את הלימודים, לאחר שסגל בית הספר החליט להעביר לכיתה שני ילדים חדשים, אשר אחד מהם הכה, לטענת ההורים, חברים לכיתה הקודמת בה למד.

אחד מהורי התלמידים אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי הלימודים בכיתה מושבתים מחשש לשלום ילדיהם ודורשים שלא לצרפו לכיתה החדשה. לדברי ההורה, הילד החדש הכה, יחד עם חברים נוספים, ילד אחר שהובהל לאחר המקרה לבית החולים.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה, כי הילד הועבר לכיתה ה'1 בעקבות עקרון ההפרדה החל במקרי אלימות בבית הספר. הילדים שהשתתפו בקטטה, שאירעה במהלך מסיבת יום שישי מחוץ לשעות הלימודים, הושעו מהלימודים. במקביל, בית הספר עמד בקשר עם התלמיד הנפגע, קיים שיחות עם משפחות התלמידים הפוגעים וקיים שיחות בכיתה בנושא מניעת אלימות.

עוד נמסר ממשרד החינוך, כי נושא השביתה "נמצא בטיפול הרשות המקומית ומפקחת בית הספר פועלת עם כל גורמי המקצוע במטרה ליצור מוגנות לתלמידים, ובמקביל להיפגש עם ההורים על מנת להחזיר את הכיתה לשגרת לימודים".

יו"ר ועד ההורים של בית הספר, רינה קלדרון, אמרה בתגובה להשבתת הכיתה, כי "מדובר ביוזמה של הורי הכיתה ושלא על דעת ועד ההורים הבית ספרי ובניגוד לדעת ועד ההורים היישובי. העברת הילדים לכיתה אחרת הוחלטה ע"י מועצה פדגוגית בין-מקצועית ששותפים לה משרד החינוך, עירית הוד השרון והנהלת בית הספר. הילדים שעברו הינם ילדים שמתאימים למסגרת החינוכית הרגילה. משרד החינוך והעיריה הבטיחו ללוות את קליטת הילדים בהקצאת משאבים נוספת של שעות מקצועיות על מנת להבטיח קליטה קלה. אנחנו בוועד ההורים הבית ספרי רואים בחומרה את ההשבתה שנעשית כנגד ילדים. ההשבתה מאופינת בהתלהמות וגורמת להקצנת המצב במקום לפתור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully