וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר כושר בתיכון כפיתרון לאלימות

16.1.2006 / 9:19

בתיכון במגדל העמק הקימו חדר כושר כדי שהתלמידים יוכלו לפרוק תסכולים במהלך ההפסקה, ומדווחים על ירידה דרסטית באלימות

בתיכון "אורט רוגוזין" במגדל העמק מתגאים לאחרונה כי חלה ירידה דרסטית ברמת האלימות בתיכון. הסיבה: חדר כושר שמשמש את התלמידים כדי לפרוק תסכולים בהפסקות. ב"ידיעות אחרונות" דווח כי לאחרונה רכשה הנהלת התיכון חדר כושר עם ציוד חדיש ומתקדם שישמש את התלמידים כדי להוציא את האגרסיות שלהם בהפסקות וגם לשפר את הכושר הגופני שלהם.

המאמן בחדר הכושר הוא יוסי קירשנר, אחד משני רס"רי משמעת של בית הספר שמוגדר באופן רשמי כ"עובד מסדרונות". תפקידו של קירשנר הוא להסתובב במסדרונות ובחצרות כדי למנוע קטטות, עישון סיגריות או סמים והחדרת נשק קר בילקוטי התלמידים. "אני מספר לילדים שבגילם הייתי פרא אדם" אומר קירשנר. "היו לי תיקים פליליים, עברתי תהליך שיקום, וחבל שהם יסבלו ויעברו את מה שאני עברתי".

מנהל התיכון, שלמה גולדמן, סיפר כי לפני ארבע שנים הוא נאלץ להזמין את המשטרה עשרות פעמים במהלך השנה, בגלל אירועים אלימים ואילו בשנה שעברה היה רק מקרה אחת או שניים, והשנה אף לא מקרה אחד. "אנחנו מנהיגים יד קשה ולא מטאטאים מתחת לשטיח. אצלנו יש אפס סובלנות לאלימות", אמר גולדמן והוסיף כי "היום חוקרי הנוער מובטלים, והאווירה בבית הספר נעימה".

הנהלת רשת "אורט" הקצתה מיליון שקלים ליישום התוכנויות השונות לטיפול באלימות, כולל התקנת מצלמות במסדרונות ובחצרות של כ-60% מבתי הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully