וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים אמריקאים לומדים איך לא להשתכר

15.8.2005 / 22:14

מכללת צ'רלסטון בארה"ב מחייבת את תלמידי השנה הראשונה לעבור קורס אלכוהול במטרה לצמצם את מספר הנפגעים מגורמים הקשורים בשתייה

דסטיני לנץ, צעירה אמריקאית טיפוסית, מתכוננת לשנה הראשונה שלה בקולג'. לקראת פתיחת שנת הלימודים במכללת צ'רלסטון היא תיאלץ לקנות דברים לדירתה, להכיר את שותפיה למגורים, לקרוא ספר - ולעבור קורס מיוחד באלכוהול.

לפי המכון האמריקאי למניעת אלכוהוליזם, מדי שנה מתים בממוצע כ-1,400 סטודנטים במכללות מגורמים הקשורים באלכוהול. כדי להתמודד עם הבעיה, מחייבות כמה אוניברסיטאות את הסטודנטים לעבור קורס מקוון בחינוך לאלכוהול, לפני שהם מגיעים לקמפוס.

מזה שנתיים מחייבת מכללת צ'רלסטון את כל הסטודנטים המתחילים ללמוד בה לעבור סדנה מקוונת בת 3 שעות בנושא אלכוהול.

"תוכנית הלימודים התקבלה בחום רב בידי מנהלי המכללה, הורים, סטודנטים ומחנכים לאלכוהול", אמר דיקאן הסטודנטים, ג'רי קאבוט. והתוצאות נראות בשטח. בשנה שעברה נרשמה ירידה של חמישה אחוזים בהיקף שתיית אלכוהול במכללה ובמהלך השנה הקרובה מקווים במכללה להגיע לירידה של לפחות עשרה אחוזים במספר התלמידים הנפגעים או נפצעים כתוצאה משתיית אלכוהול ושימוש בסמים.

המכללה מעודדת גם את הורי הסטודנטים לעבור את הקורס על מנת שיוכלו לראות מה ילדיהם לומדים.

הקורס מכסה שורה רחבה של נושאים הקשורים באלכוהול, החל מהשלכות השהייה ליד חברים ששתו ועד למידע טכני יותר – כמו חוקים הקשורים לרמת האלכוהול בדם וסימפטומים של שכרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully