וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים השביתו את הלימודים בבית הספר - כי המנהלת אישה

3.9.2015 / 7:57

ועד ההורים של אחד מבתי הספר במגזר הבדואי החליט להשבית את פתיחת השנה משום שהוא מתנגד למינויה של אישה לתפקיד המנהלת. היא נכנעה - והפסיקה לבוא. משרד החינוך: "היא נבחרה בהתאם להוראות"

צילום: אבי כהן, עומר מירון, מאצ'י הוף, עריכה: קשת סידי

עם פתיחת שנת הלימודים לפני יומיים, ועד ההורים של אחד מבתי הספר במגזר הבדואי הודיע על השבתת הלימודים. הסיבה לכך, היא מינוי של מנהלת חדשה לבית הספר, דבר שעורר את התנגדות ההורים היות שמדובר באישה. ההורים שמסרבים למינוי השביתו את הלימודים והמנהלת נכנעה והפסיקה להגיע לבית הספר.

לפני כמה שבועות המליצה ועדת יועצים מטעם משרד החינוך למנות למנהלת בית הספר אישה שהייתה מועמדת לתפקיד, ומנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן אישרה את מינויה. אלא שבשל כך, מסרבים ההורים לשלוח את ילדיהם לבית הספר ולאחר הודעת השביתה של ועד ההורים, רק 20% מהתלמידים התייצבו בכיתות, אך גרוע מכך, המנהלת, כך על פי גורמי חינוך באזור, קיבלה מסרים מאיימים שלפיהם עדיף לה שלא להגיע לעבודתה. כך, נותר בית הספר ללא מנהלת ועם מפקח וצוות חינוכי שמנהל אותו בפועל.

ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר כי המנהלת נבחרה לנהל את בית הספר לאחר שעמדה במכרז, בהתאם לכל הוראות הדין. "אנו מצרים על השבתת בית הספר ומקווים כי שגרת הלימודים תשוב לסדרה לרווחת התלמידים", נמסר.

עוד בוואלה! NEWS:
הכנסת אישרה את תקציב המדינה לשנים 2015-2016
הותרו לפרסום שמו ותמונתו של חשוד בהפצת מחלה בזדון
התחממות ביחסים: המחמאה של מנכ"ל משרד החוץ לשר החוץ הטורקי

פתיחת שנת הלימודים בבית הספר אופק ברמלה, 1 בספטמבר 2015. ראובן קסטרו
על פי גורמי חינוך, המנהלת קיבלה מסרים מאיימים שלא לבוא לבית הספר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully