וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת הלימודים נפתחת בסימן קיצוצים - מה יהיה עם הרפורמות של פירון?

31.8.2014 / 15:58

לאחר שבועות של חוסר ודאות שנת הלימודים תיפתח מחר כסדרה ובמשרד החינוך יצטרכו להתמודד עם קיצוץ של כחצי מיליארד - כיצד ישפיע הקיצוץ על הרפורמות שהבטיח שר החינוך? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"לכם יש כיפת ברזל, אצלנו גיהנום": אחרי שבאשקלון הביעו תרעומת על החלטת הממשלה לאשר תכנית סיוע ליישובי עוטף עזה בלבד, תושבי היישובים הסמוכים לגדר משיבים אש. אף על פי ששנת הלימודים נפתחת מחר כסדרה, אחרי חודשיים של ירי פצמ"רים, אזעקות בלתי פוסקות, איום המנהרות ושהות אינסופית בממ"דים, רבים מתושבי עוטף עזה עדיין חוששים מפני החזרה הביתה. תושבי היישובים הסמוכים לגדר מגיבים בחריפות על הטענות של ראשי הערים הגדולות, טוענים כי הסיוע הממשלתי צריך להינתן קודם כל להם וכי אם היישובים שאינם יושבים על הגבול יקבלו את אותו הסיוע כמו של יישובי העוטף, לבסוף הם יפונו: "קברניטי הערים הגדולות צריכים לגלות איפוק וסולידריות עם תושבי העוטף".

הזכייה המפתיעה של טל גלבוע בגמר "האח הגדול" אמש הייתה הרגע המעניין היחיד לאורך עונה שנמתחה כמו מסטיק, והתכנית לא הצליחה אפילו להוות אתנחתא אסקפיסטית בימי מבצע צוק איתן. אביעד קדרון, עורך וואלה! תרבות, על העונה הכושלת ביותר של תכנית הריאליטי, ועל האם זו תחילת הסוף של תכניות המציאות בישראל.

מהדורת וואלה! בהומאז' לתכתובת הווטסאפ בין איסמעיל הנייה לחאלד משעל: דובר צה"ל שחרר תכתובת ווטסאפ מפוברקת בין בכירי החמאס שלועגת להישגי חמאס ב"צוק איתן". המחווה של מהדורת וואלה! - יועץ תקשורת מסביר למשולש הפיקוד, ביבי, בוגי ובני, כיצד להתנהל מול הציבור והעיתונאים. ניצחנו? תלוי איך מסתכלים על זה.

התחזית: מחר ירידה קלה של הטמפרטורות, בעיקר בהרים.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully