וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מכללת ספיר נפצע מרקטה: "אין לנו ספק שיתגבר"

ד"ר נחמי פז עבר ניתוח להסרת רסיס הרקטה שפגע בו ליד ביתו בכפר עזה. הרופאים בסורוקה מעריכים כי הוא ישוחרר בימים הקרובים. "בטוחים שלפני שהשקט ישוב, נחמי כבר יהיה בקמפוס"

נפילת רקטה במועצה האזורית שער הנגב. יותם רונן
פעל על פי הוראות פיקוד העורף. נפילת רקטה במועצה האזורית שער הנגב, שלשום/יותם רונן

מנכ"ל מכללת ספיר, ד"ר נחמי פז, שנפצע אתמול בבוקר (שישי) באורח קל עד בינוני מרסיס רקטה שפגע ברגלו, עבר ניתוח להוצאת הרסיס בבית החולים סורוקה בבאר שבע. לדברי הרופאים בבית החולים, הניתוח עבר בהצלחה והם מעריכים כי ד"ר פז ישוחרר לביתו בתוך כמה ימים.

"אין לנו ספק שהוא יתגבר על הפציעה", אמר נשיא מכללת ספיר, פרופסור עמרי ידלין. "ד"ר נחמי פז הוא מהאבות המייסדים של מכללת ספיר. נחמי נולד באזור עוטף עזה וחי בו כל חייו. משפחת ספיר מוסרת לנחמי את אהבתה ומאחלת לו החלמה קלה ומהירה".

מלחמה בדרום - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
המו"מ נמשך תחת אש: מצרים לוחצת על חמאס
בנט: התגובה נגד חמאס חייבת להיות קשה וכואבת
טווח הירי גדל: אזעקות בבאר שבע, שני יירוטים מעל נתיבות

יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת ספיר, מורן ברנס, סיפר לוואלה! חדשות כי "בחודש האחרון נתקלנו בנחמי ברחבי הקמפוס ובישיבות הערכת המצב. מעטים האנשים שהגיעו לקמפוס אך נחמי, כתושב האזור והאחראי על המכללה הקפיד להגיע ולנסות לשדר עסקים כרגיל". לדברי ברנס, "אגודת הסטודנטים מכירה את נחמי ועקשנותו, ובטוחה שלפני שהשקט ישוב, נחמי כבר יהיה שוב בקמפוס".

ד"ר פז נפגע מרסיס כשנסע בכביש הסמוך לביתו בכפר עזה, שבמועצה האזורית שער הנגב. כשנשמעה אזעקת "צבע אדום", הוא פעל על פי הוראות פיקוד העורף, החנה את הרכב ונשכב לידו, אך רסיסים מרקטה שנפלה כמה עשרות מטרים מהמקום שבו עצר פגעו בידו וברגלו. צוות של מגן דוד אדום נתן לו טיפול ראשוני במקום ולאחר מכן פינה אותו לבית החולים סורוקה, שם הוא מאושפז. באותה התפוצצות נפצע באורח קל גם חייל בן 20, שפונה גם כן לסורוקה.

ביום רביעי הודיעה הנהלת מכללת ספיר כי סמסטר הקיץ שנדחה עד כה צפוי להיפתח כבר בשבוע הקרוב, בדומה למרבית המוסדות האקדמאיים באזור דרום. אולם כעת עוקבים במכללה אחרי ההתפתחויות ואחרי הנחיות פיקוד העורף, בטרם יקבלו החלטה לגבי פתיחת סמסטר הקיץ ביום ראשון הקרוב.

(עדכון ראשון: 22:45)

לפניות לכתבת: revital.blumenfeld@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully