וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב איתכם: רן ארז ימשיך כיו"ר ארגון המורים

3.4.2014 / 23:21

ארז, המכהן בתפקיד מאז 1997, הגיב לביקורת: "מי שלא יודע לרקוד אומר שהרצפה עקומה". השבוע עתרה תנועת אומ"ץ לבית המשפט בטענה לאי סדרים: "חברי הארגון טוענים לקיפוח"

יו"ר ארגון המורים רן ארז. שרון בוקוב
הביקורת הופנתה כלפיו כי שינה את התקנון כך שיקשה על ההתמודדות מולו. רן ארז/שרון בוקוב

יו"ר ארגון המורים העל יסודיים המכהן, רן ארז, זכה היום (חמישי) בבחירות לראשות הארגון בפעם השישית, על רקע ביקורת רבה וטענות לאי סדרים. ארז, המכהן בתפקיד משנת 1997, אמר עם היוודע התוצאות: "אני מודה לציבור המורים. אני משרת את המורים שנים רבות ונאבק עבורם, והם מחזירים לי באמונם. אני נכנס לקדנציה מלא מרץ. יש הרבה נושאים לקדם לטובת המורים ואמשיך לשרתם באהבה ובאמונה כתמיד".

הבחירות בארגון עוררו לא מעט ביקורת וטענות כי תוצאותיהן ידועות מראש, ושרבים מהמורים כלל לא מצביעים בהן. יריביו של ארז שהתמודדו נגדו התלוננו על התקנון הבעייתי של הארגון - תוצאה של שינויים שביצע בו ארז לאורך השנים - המגביל יצירת סיעות והתארגנות בתוך הארגון. בכך, נוצר קושי של ממש בהקמת אופוזיציה להנהלת הארגון שבראשה הוא עומד.

עוד בוואלה! חדשות:
"הצדדים צריכים להסתכל במראה ולחשוב על עמיהם"
טכנאי נפל לפיר מעלית מהקומה הרביעית ונהרג
”החשודים התחברו דרך בנות שאהבו השפלות”

יו"ר ארגון המורים רן ארז. גדעון צנטנר
יו"ר ארגון המורים הנוכחי והנכנס. רן ארז/גדעון צנטנר

ארז התייחס בנאומו גם לביקורת שהושמעה כלפיו. "בעניין מערכת הבחירות, שהייתה לא ראויה למורים ברמת ההכפשות, אני אומר: מי שלא יודע לרקוד אומר שהרצפה עקומה", ענה למבקריו.

השבוע עתרה תנועת אומ"ץ לבית המשפט המחוזי בטענה לאי סדרים בתהליך הבחירות. בין היתר, כתבו אנשי התנועה כי היא "מוצפת בפניות של אנשי חינוך מסורים, חברי ארגון המורים, המביעים תחושות קשות של קיפוח, של פגיעה בשוויון ושל 'משחק מכור'". עוד טענו בתנועה כי "מדובר בתלונות אותנטיות של ציבור גדול, שמגלה תוך כדי תנועה כיצד הכל תוכנן בקפידה מראש, וכיצד באמצעות טענות משפטיות שונות, שאינן נהירות למתלוננים, נמנעת ועדת הבחירות מלהיכנס לעומקם של דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully