וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה הכה והתעלל בשלושה תלמידים בני 14

רמי שני

20.2.2014 / 0:07

לטענת הנערים, המורה חבט באחד מהם עם ברכו, עיקם את אצבעותיו של תלמיד אחר – ולגלג עליו לאחר שצעק מרוב כאב: "מיילל כמו ילדה קטנה". ההורים: זו לא פעם ראשונה שהמורה מכה

כיתה מאמצת משפחה. ShutterStock
"מתרחשים שם דברים קשים מאוד"/ShutterStock

שלושה נערים בני 14 מאשקלון הגישו אתמול (רביעי) תלונה במשטרה נגד מורה בטענה כי הכה אותם והתעלל בהם. לטענתם, המורה חבט עם ברכו ברגלו של אחד הנערים, דחף תלמיד אחר ועיקם את אצבעותיו, ולאחר מכן אף אמר לו שהוא "מיילל כמו נקבה". שניים מהם הובאו לבית החולים ברזילי באשקלון עם סימנים כחולים. בית הספר יושבת היום לשעתיים בהוראת ראש העיר, איתמר שמעוני, במחאה על גילויי האלימות של מורים כלפי תלמידים בשבועות האחרונים.

עורכת הדין מאיה גל, המייצגת את משפחות הילדים המתלוננים, מסרה כי אין זו הפעם הראשונה שהמורה מואשם בעבירות אלימות. לדבריה, "נער אחד ביקש להחליף מקום ישיבה לקראת הקרנת סרט באולם בית הכנסת והמורה חשד כי הוא רוצה לפוצץ שקית. בתגובה הוא תפס את הנער בקפוצ'ון שלו, משך אותו החוצה, חבט בפניו והכה אותו בירך". היא מסרה כי נער אחר, שהמורה משמש כמחנך שלו, התלונן שהאחרון "עיקם את אצבעותיו ואף אמר לו שהוא מיילל כמו נקבה אחרי שצעק מרוב כאב".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
התקשרה למשטרה: "חתני איים לשבור לבתי את הראש"
בהדסה חזרו לעבודה: "יוצאים מהמשבר מחוזקים"
בני משפחה נחקרים בחשד לירי על הוסטל בתל אביב

אילוסטרציית נערים. ShutterStock
בית הספר יושבת לשעתיים בשל האלימות בבית הספר/ShutterStock

בתוך כך, ראש העיר שמעוני נפגש אמש עם מנהלת מחוז הדרום של משרד החינוך ועם אנשי הסתדרות המורים בעיר, והודיע על כוונתו להכניס לבית הספר רשת חינוך שתיבחר בימים הקרובים כדי לנהל אותו. היום יתקיימו בבית הספר שיחות עם התלמידים על המקרים האלימים האחרונים, במטרה לאפשר להם לפרוק את אשר על ליבם.

הורי התלמידים מסרו כי מדובר בהתנהגות חוזרת של המורה, ולפני 15 שנה היכה תלמיד נוסף – אך המוסד החינוכי טייח את הפרשה. "הסיפורים על מה שמתרחש שם קשים מאוד, היה מקרה שאחת האמהות מצאה את עצמה במאבק אלים עם המורה", אמרה עורכת הדין, שהוסיפה: "הילדים שנפגעו לא רוצים לחזור מחר לבית הספר".

ממשרד החינוך נמסר כי בתגובה כי העניין נמצא בבירור, ואחריו ינקטו הצעדים ההולמים.

(עדכון ראשון: 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully