וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיר סבח: "מורידה פרופיל בתקשורת, צריכה מנוחה"

שירה הוד

18.2.2014 / 11:45

תלמידת התיכון שהתלוננה נגד המורה לאזרחות שלה על שהביע דעות שמאלניות הצליחה לעורר סערה תקשורתית בתקופה האחרונה. כעת, היא מתכננת לקחת צעד אחורה ולא להתראיין

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

לאחר שבועות ארוכים שבהם לא ירדה מהכותרות, נראה כי בכוונת תלמידת התיכון ספיר סבח להנמיך מעט את הפרופיל התקשורתי שעליו עמלה בתקופה האחרונה. סבח התפרסמה כאשר שלחה מכתב לשר החינוך שבו התלוננה על המורה שלה לאזרחות, אדם ורטה, שהביע לכאורה דעות שמאלניות בשיעור.

עוד בנושא:
עמיתי אדם ורטה מחו; ספיר סבח ניסתה לצלם
הפגנות מחוץ לערב הוקרה למתלוננת נגד אדם ורטה
לאחר שהתנצל: המורה ה"שמאלן" אדם ורטה לא יפוטר

בשיחת טלפון עם וואלה! חדשות הבוקר (שלישי), אמרה סבח: "אני לא מתכוונת להוריד פרופיל בעשייה שלי, אבל אני לא מעוניינת להתראיין יותר". סבח הוסיפה כי היא "צריכה קצת מנוחה".

כנס הוקרה לספיר סבח בקריית טבעון, פברואר 2014. ערן גילווארג
לא מתכוונת "להוריד פרופיל בעשייה". מרזל, בן-ארי, סבח ובן-גביר/ערן גילווארג

ביום ראשון האחרון טענה סבח כי מנהל בית הספר "אורט גרינברג" בקריית טבעון, שבו היא לומדת, תקף אותה וסילק אותה מבית הספר. לטענתה, היא הגיעה לחדר המורים, שבו התקיים כינוס תמיכה בורטה, עם מצלמה. "רציתי לצלם את המחאה, וכשהתחלתי לצלם אחד המורים רץ לעברי. זה מורה ששונא אותי, כנראה, וחבר של המורה אדם. אז הגיע המנהל, ניער אותי ואמר לי ללכת הביתה".

לאחר המקרה, סיפרה סבח כי בכוונתה להגיש תלונה נגד המנהל בעקבות התקרית. "אני מפחדת לחזור לבית הספר", הוסיפה, "אני מקווה שאנשים יבינו מה קורה באורט גרינברג בטבעון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ורטה קרא למורים: "הביעו את דעתכם ללא פחד". דניאל בוק
עמיתיו תמכו בו, סבח התפרצה לחדר המורים. ורטה/דניאל בוק

ברשת אורט דחו מכול וכול את טענותיה של סבח. "התלמידה התפרצה ללא אישור עם מצלמה אל חדר המורים וניסתה לצלם ישיבה שהתקיימה במקום", נמסר. "התלמידה זומנה עם הוריה אל מנהל בית הספר לבירור הנושא. מעבר לכך, רשת אורט תמשיך להתנהל אל מול תלמידי הרשת שלא באמצעות התקשורת".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully