וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא פרס העביר שיעור אזרחות - ושבר שיא גינס

הנשיא העביר את השיעור הווירטואלי ליותר מ-6,500 תלמידי כיתות ט'-י"ב, יהודים וערבים, מרחבי הארץ. סגן נשיא "גינס" הכריז: זהו השיעור הממוחשב הגדול בעולם

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

נשיא המדינה שמעון פרס העביר הבוקר (חמישי) שיעור אזרחות וירטואלי ליותר מ-6,500 תלמידים מרשת "עמל" ברחבי הארץ. את השיעור העביר הנשיא ממטה סיסקו בנתניה לתלמידי 215 כיתות ט'-י"ב מכל רחבי הארץ. התלמידים הרבים, בהם יהודים וערבים, צפו בשיעור הנשיאותי מ-55 כיתות ממוחשבות שהפכו למוקדי שידור. מדובר בשיעור האזרחות הממוחשב הגדול בעולם, ובכך קבע פרס שיא גינס ונכנס לספר השיאים.

"אני יותר זקן מכם", אמר הנשיא בפתח השיעור. "גם בגיל 91, אפשר להתרגש. אני ממש מתרגש. מתרגש לראות אתכם, מתרגש מאוד להיות מורה, מתרגש שיחד עם היותי היום מנסה להיותו מורה, אני גם תלמיד. כל חיי אני תלמיד. אני מקנא בכם שאתם תלמידים. למה זה חשוב להיות תלמיד? כי לדעת זה יותר חשוב מאשר לאסוף כסף. כסף בא והולך. ידיעה תמיד נשארת".

נשיא המדינה שמעון פרס , עו"ד רוית דום, ומנכ"ל סיסקו ישראל בועז מעוז. פברואר 2014. קרדיט:
צילום רפי דלויה,
פרס עם מנכ"לית קבוצת עמל עו"ד רוית דום, ומנכ"ל סיסקו ישראל בועז מעוז/קרדיט: צילום רפי דלויה

סגן נשיא "גינס" העולמי, מרקו פריג'אטי, נחת אתמול בנמל התעופה בן גוריון במיוחד לרגל המאורע. "אני מלא השראה מהיוזמה של הנשיא פרס ושל מדינת ישראל לקיים שיעור אזרחות כה גדול באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ובנושא כל כך חשוב", אמר עם נחיתתו בנתב"ג. "לשיא גינס הזה יהיה ערך מוסף והוא הקניית הערכים של אזרחות טובה לכמות עצומה של תלמידים".

חדשות נוספות בוואלה!:
ההתנחלויות שנתניהו רוצה להשאיר בידי ישראל
איראן מאותתת לראשונה: מוכנים לפשרה בכור באראק
מטען התפוצץ בדרום: יריב של דומרני ניצל מחיסול

פריג'אטי ישב דרוך בחדר תוצאות מיוחד יחד עם נציגי חברת סיסקו ונציגי רשת בתי הספר "עמל". עם תום השיעור, הוזרמו אל החדר נתונים על מספר התלמידים שצפו בשיעור, ולאחר שעובדו ואומתו, פריג'אטי הכריז על שבירת השיא באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully