וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים נחרדו לגלות: "גן הילדים שורץ עכברושים"

המכרסמים הותירו אחריהם עקבות צואה וגרמו נזק לציוד בצפון תל אביב, אולם לא ניתן להדבירם מחשש לשלום הילדים: "הם עלולים להידבק בכלבת וטיפוס". העירייה: הנושא בטיפול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לטענת ההורים, הגן נושא באחריות למכת המזיקים. חולדה בגן הילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הורי הילדים הלומדים במתחם גני הילדים בפארק צמרת שבצפון תל אביב, נחרדו לגלות היום (רביעי) כי הגן נמצא תחת מכת חולדות. ככל הנראה, המכרסים נמצאים בגן תקופה ארוכה, הותירו אחריהם עקבות צואה, וגרמו נזק לציוד. לטענת ההורים, מדובר בסכנה תברואית, ונאמר להם שלא ניתן לבצע הדברה ברעל בשל סכנה לשלומם של הילדים השוהים בגן.

ע', אמא לילדה בגן, סיפרה לוואלה! חדשות כי ההורים מסרבים לשלוח את ילדיהם בבקרים מחשש שיידבקו במחלות. "מדובר באשכול של שלושה גנים, אליהם מגיעים מאה ילדים מדי יום. היום הגיע מדביר מהעירייה, ואמר לגננת שזה לא עכברים, אלא עכברושים שמסתובבים בתקרה ובתוך הגן". לדברי ההורים, הימצאות העכברושים בגן עלולה להוביל להידבקות בכלבת, בעכברת, בטיפוס.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
מחדל ההדברה: 7 פקחים אחראים על אלפי מדבירים
הילד יצחק גרוס שהורעל מהדברה בירושלים שב להכרה
פירון על המורה ה"שמאלן": "לא אהבתי את עמדת אורט"

ע' אומרת שגם הגן נושא באחריות לסכנה. "לפי הנזק, עושה רושם שזה נמשך כבר זמן רב. אני החלטתי לא לשלוח את הבת שלי לשם. יש שם אזור בנייה, בונים שם מגדלים ובגלל זה מגיעים עכברושים ונחשים. הגן לא היה בנוי כהלכה ולא אטמו את הפתחים מהחצר", סיפרה.

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "באזור הגנים מתקיימות עבודות בנייה שהצריכו את הפיכת האדמה, ובעקבות כך הופיעו עכברים אשר חדרו לגני הילדים. הטיפול בנושא נמצא בעדיפות עליונה והעירייה עושה כל שביכולתה על מנת לשמור על בטיחות הילדים. כבר היום, מיד עם היוודע הדבר, נסתמו מרבית החורים בארונות המטבח בגנים, ובימים הקרובים יסתמו יתר החורים והמקום ייבדק על ידי חברה שמתמחה בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully