וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הירי: אין לימודים באשדוד במוסדות לא ממוגנים

רמי שני

17.1.2014 / 0:01

בעקבות מטח הרקטות שנורה אמש מרצועת עזה לעבר אשקלון והסביבה, בעיריית אשדוד החליטו שלא לקחת סיכון מיותר והודיעו על ביטול הלימודים במוסדות החינוך שאינם ממוגנים

צילום: דובר צה"ל, עריכה: יותם בן-דוד

לאחר לילה לא שקט שעבר על תושבי אשקלון ויישובי הסביבה בעקבות שיגור מטח רקטות מרצועת עזה, בעיריית אשדוד החליטו שלא לקחת סיכון, והודיעו אמש (חמישי) על ביטול הלימודים במוסדות החינוך בעיר שאינם ממוגנים מפני ירי רקטות. החלטה תשפיע על כמה אלפי תלמידים. אמש שיגרו מחבלים פלסטינים רקטה נוספת משטח רצועת עזה לישראל, אך היא נפלה בצפון הרצועה.

עוד בוואלה! חדשות:
משבר גם עם אירופה? נתניהו: "האיחוד צבוע"
מחאה מסריחה: מי שפך הר זבל מול הפרלמנט הצרפתי?
פרשת הרב פינטו: כל מה שאתם צריכים לדעת

בשעות הערב אתמול נשמעה אזעקת "צבע אדום" באזור המועצה האזורית חוף אשקלון, בעקבות שיגור הרקטה. מבדיקה שנעשתה בצה"ל התברר כי הרקטה התפוצצה בשטח הפלסטיני.

שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל, 19 נובמבר 2012. רויטרס
ירי רקטות מרצועת עזה אל ישראל/רויטרס

בלילה שבין רביעי לחמישי שיגרו מחבלים פלסטינים שש רקטות משטח הרצועה לעבר אשקלון ויישובי מועצה אזורית חוף אשקלון – לא היו נפגעים או נזק. מערכת "כיפת ברזל שיירטה" את מטח הרקטות פגעה בחמש מהן. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח. בתגובה לירי כלי טיס של חיל האוויר תקף לפנות בוקר משגר רקטות מוטמן, אתר לאחסון אמצעי לחימה, וכן מוקד פעילות טרור בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל הודיע כי "זוהו פגיעות מדויקות במטרות".

דובר צה"ל, תת-אלוף מוטי אלמוז, התייחס בשיחה עם וואלה! חדשות לשיגור מטח הרקטות על ידי אנשי ארגון הג'יהאד האסלאמי, ואמר: "הכתובת מבחינתנו היא חמאס. הוא צריך להחליט אם הוא שומר על הישגי 'עמוד ענן' או שוחק אותם. זו עובדה שחמאס פחות אסרטיבי. כרגע הוא לא משתלט על הג'יהאד האיסלאמי. אנחנו מתעסקים עם התוצאה, לא מעניינת אותנו מה הסיבה. אנחנו ערוכים בימים הקרובים לכל. מקווים שחמאס הבין את המסר", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הצבת כיפת ברזל בשדרות. דצמבר 2013. שי מכלוף
מערכת כיפת ברזל באזור הדרום/שי מכלוף

במערכת הביטחון העריכו כי הירי בא בתגובה לתקיפת צה"ל השבוע בשטח הרצועה, כיוון שמחבלים פלסטינים שיגרו רקטות זמן קצר לאחר הלווייתו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון בגבעת הכלניות הסמוכה לחוות שקמים. הרקטות שנורו בתחילת השבוע התפוצצו סמוך לגדר המערכת בגבול רצועת עזה, מבלי לגרום נפגעים או נזק. מערכות האיכון זיהו את הרקטות, אולם לא נשמעה אזעקת "צבע אדום". לאחר כשעה קלה דווח על שתי רקטות נוספות שהתפוצצו במועצה האזורית שדות נגב.

(עדכון ראשון: 22:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully