וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: תלמידי אשקלון ישובו לבתי הספר

רמי שני

4.3.2009 / 7:02

ועד ההורים, שהשבית את הלימודים במשך יומיים במחאה על חוסר המיגון בכיתות, החליט להשהות את השביתה עד אחרי פורים

הלימודים באשקלון יתחדשו הבוקר (רביעי) לאחר יומיים שבהם היו מושבתים. השביתה הוכרזה על ידי ועד ההורים בעיר, במחאה על חוסר המיגון של בתי הספר מפני ירי רקטות.

אתמול החליט הוועד לתת לממשלה זמן עד אחרי פורים כדי לקבל החלטה בדבר מיגון עשרה בתי ספר ו-22 גנים שהוגדרו כבעלי רמת מיגון בלתי סבירה, זאת לאחר שבמשרד הביטחון אימצו את המלצות פיקוד העורף בנוגע למיגון. התוכנית אמורה לקבל גם את אישור שאר שרי הממשלה. ככל הידוע, החלטת ממשלה בעניין, צפויה להקיף גם תכנית מיגון מוסדות חינוך בנתיבות וההערכה היא שפיקוד העורף יתבקש להציע תכניות לשיפור הביטחון בבתי הספר גם שם.

אתמול הביע הוועד סיפוק גדול מהתערבותו של השר לעניני דתות יצחק כהן, תושב העיר, במאבק להשגת אמצעי מיגון לבתי הספר: "אחרי הפגישה איתנו בבוקר, הוא בא בדברים עם גורמים בכירים במשרד הביטחון, כדי לקדם את העניין בדחיפות" אמרה סופי חוטובלי פנחס, חברת הועד, "במהלך הערב התבשרנו מפיו, שתכנית המיגון שעוצבה בפיקוד העורף, תגיע כבר בראשית השבוע הבא לאישור שרי הממשלה. מבחינתנו זהו צעד חשוב במאבק שלנו לבטחון הילדים".

ההורים התכנסו אתמול אחרי פגישתם עם השר ועם ממלא מקום ראש העיר, שלמה כהן, כדי לגבש את צעדיהם נוכח כל התפתחות. לדבריהם, התפתחות שלילית תוביל לנקיטת צעדי מחאה משמעותיים, כולל השבתת העיר באופן מלא.

שר השיכון זאב בויים, הצטרף אף הוא אתמול לשתדלנים למען קידום מיזם מיגון בבתי הספר באשקלון: "ראינו את הטיל שהתפוצץ בבית הספר וקשה לחשוב שבמצב כזה של חשיפה לאיום, ילדים לומדים. בכוונתי לדאוג שהעניין יובא בפני הממשלה בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully