וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מציע להתערב בשביתת המורים

26.11.2007 / 11:34

נשיא המדינה הודיע כי יתפנה בכל רגע בו יפנו אליו, "מפאת חשיבות העניין". הפגישות בין ארגון המורים לאוצר הסתיימו ללא תוצאות

נשיא המדינה שמעון פרס הודיע כי הוא מוכן להתערב בכל רגע במשבר במערכת החינוך ובשביתה הנמשכת, במידה שיפנו אליו. מלשכת הנשיא נמסר, כי פרס מוכן לפנות את לוח הזמנים שלו מפאת חשיבות העניין. השביתה נכנסה היום ליומה ה-41.

אמש (ראשון) הסתיימה ללא תוצאות הפגישה בין נציגי ארגון המורים לאוצר שנערכה בלשכתו של יו"ר ההסתדרות עופר עיני. בארגון המורים אומרים כי נציגי האוצר הסתפקו בהצהרות כלליות בעניין הקטנת מספר התלמידים בכיתות. נציגי האוצר טענו מנגד כי "המורים החמיצו הזדמנות לשפר את מערכת החינוך בישראל". בקול ישראל דווח, כי לדבריהם, "המורים מבקשים לטרפד כל ניסיון להגיע לסיום השביתה על ידי דחייה של הרפורמה שהוצעה להם".

שר האוצר רוני בר-און התייחס אתמול למשבר וקרא למורים לסיים לאלתר את השביתה. בישיבה של התאחדות התעשיינים הוסיף בר-און כי דרישת המורים להקטין את מספר התלמידים בכיתה ולהוסיף שעות לימוד אינה מתקבלת על הדעת. לדבריו, "לא ייתכן שארגוני עובדים יכתיבו את מדיניות הממשלה". עוד אמר בר-און כי תוכנית הממשלה תגובש מתוך שיקול דעת לא כמחטף תחת לחץ שביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully