וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים לתלמידים עולים נגד אינטגרציה

שרון נובק

3.9.2007 / 12:35

עיריית פ"ת מנעה כניסתם של כ-60 עולים חדשים לביה"ס גורדון, מתוך כוונה לפזרם בין בתיה"ס בעיר. הורי התלמידים פתחו במהומות

מהומות פרצו הבוקר בכניסה לבית הספר היסודי "גורדון" בפתח תקווה, לאחר שעשרות פקחים של העירייה מנעו את כניסתם של כ-60 תלמידי כיתה א' לבית הספר. לטענת העירייה, התלמידים אינם שייכים לאזור הרישום של בית הספר, וכניסתם אליו נמנעה בהוראת משרד החינוך.

הורים שכניסת ילדיהם לבית הספר נאסרה, מחו על החלטת העירייה, והתווכחו עם הפקחים. משלא נענו דרישותיהם להיכנס לבית הספר, פנו ההורים לרחבת בית העירייה, והפגינו מולו. אחדים מההורים פרצו לתוך בית העירייה, ואף נכנסו למשרדים בבניין.

"בית הספר "גורדון" הוא בית ספר סקטוריאלי, שיש בו עולים רבים מחבר העמים. העירייה מנסה לשלב את בני העולים חבר העמים בבתי ספר אחרים, ועל פי אזורי הרישום", הסביר היום דובר עיריית פתח תקווה חזי חקאק בשיחה עם וואלה! חדשות. "אולם, נראה שההורים מעדיפים לשלוח את הילדים לבית הספר הסקטוריאלי".

חקאק הסביר את החלטת העירייה, ואמר כי לבית הספר נרשמו השנה 123 תלמידים חדשים. בשבוע שעבר קבע משרד החינוך ששישים מהם אינם יכולים להירשם לבית הספר, כיוון שאינם שייכים לאזור הרישום. לאחר שנודע לעירייה שאתמול הגיעו לבית הספר גם שישים התלמידים שאינם שייכים לבית הספר, החליטה העירייה לשלוח פקחים לבית הספר על מנת למלא את הוראת משרד החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully