וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הקסאמים: מתכוננים לבגרויות

נעה נבט

24.5.2007 / 17:57

תלמידי שדרות לומדים למבחני הבגרות בין הרקטות. עמותת "חברים לטובת ישראל" מבקשת את עזרתכם כדי שיצליחו

תלמידי ישראל מתכוננים בימים אלו למבחני הבגרות, ולבני הנוער משדרות קשה השנה במיוחד. הם מתמודדים לא רק עם המתח הרגיל שחווה כל תלמיד, אלא גם עם החיים בצל הקסאמים. עמותת "חברים לטובת ישראל", תנועה א-פוליטית שחרטה על דגלה לסייע לכל אוכלוסיה במצוקה, מנסה לעזור להם ומבקשת את עזרת הציבור.

חברי העמותה הצליחו לגייס מקומות לינה במרכז הארץ, חדרי לימוד ומורים, במטרה לאפשר לתלמידים להתרכז בלימודים בלי דאגות אחרות. להפתעתם, מנהלי בתי הספר לא שיתפו פעולה עם היוזמה, ולא אפשרו לתלמידים לעבור צפונה.

העמותה מבקשת ליצור מאגר של מורים שיוכלו לסייע לתלמידים לא רק בסבב הבגרויות הנוכחי אלא גם בשנה הבאה. בנוסף, בשדרות יש עדיין משפחות שלא הצליחו למצוא דרך לעזוב את העיר, וישמחו להתארח מחוץ לה. גם אנשים שיכולים להפעיל ילדים ובני נוער בכל תחום מוזמנים לפנות למנהלת הפרויקטים של העמותה, הגר חג'ג'-ברגר בטלפונים 077-9122020, 054-2197611.

תלמידים הגיעו ל"אנקורי" באשדוד

בשעה זו מגיע אוטובוס ממוגן משדרות ובו תלמידי י"א וי"ב משדרות לתיכון אנקורי באשדוד כדי לקבל שיעורי תגבור המועברים ע"י מורי אנקורי לקראת הבחינה הקרובה במתמטיקה.

כעת נבדקת גם האופציה להלין את התלמידים עד ליום הבחינה ב-29 לחודש, ולתת להם שיעורי תגבור גם ביום שישי, ראשון ושני הקרובים. כמו כן נבדקת מול משרד החינוך האופציה לאפשר לתלמידים להיבחן במרכז הארץ ולא בשדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully