וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואת השם, גם העתקת?!

9.3.2007 / 8:03

מועמדים לאוניברסיטאות בבריטניה נתפסו מעתיקים מהאינטרנט תשובות לטופסי קבלה, לאחר שכולם הזכירו את אותו אירוע מילדותם

יש סטודנטים שלא יוכלו להעתיק מחבריהם לספסל הלימודים, פשוט כי נתפסו כבר על חם, מעתיקים את טופסי הקבלה שלהם: מועמדים ל[[אוניברסיטאות]] בריטיות נתפסו מעתיקים מהאינטרנט בשלב הקבלה למוסדות הלימודים. התרמית התגלתה לאחר שמאות מועמדים שונים הזכירו "שריפת חור בפיג'מה בגיל שמונה" בטופסי ההרשמה.

המשפט, בניסוחים שונים, מתאר מפגש בגיל מוקדם עם ערכת [[כימיה]]. הוא נלקח מאתר המספק דוגמאות של מועמדים שהתקבלו בשלב ההצהרות האישיות של הליך ההרשמה.

וזה לא הכל: ב- 370 טפסים אחרים למסלול ללימודי רפואה נרשמה אותה "משיכה לאופן שבו גוף האדם פועל", בתור הפתיח להצהרות האישיות של המועמדים. 175 טפסים הכילו אנקדוטות שכללו קשיש או סב חלוש.

מחקר שהתפרסם שלשום בשירות הקבלה לאוניברסיטאות והקולג'ים הבריטי, מצא שחמישה אחוזים מתוך 50 אלף הצהרות אישיות שנסקרו באופן רנדומלי הכילו "חומר שאול", שרובו נלקח מאותו אתר אינטרנט פתוח חינמי: www.studential.com. עם זאת, רוב החומר שהועתק עבר עיבוד בידי המועמדים. פחות מאחוז בודד היו עד כדי כך עצלנים שהעתיקו את המשפטים בניסוחם המקורי.

בשירות הקבלה, מצדם, מעתיקים תשובות דיפלומטיות: "זו בעיה קלה, אבל אנחנו מחפשים דרכים להתמודד איתה", אמר ביירון פרייס, נציג התקשורת של הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully