וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משטרת הסטודנטים" יוצאת לדרך

15.2.2007 / 18:46

פרויקט חדש יאפשר לסטודנטים לאכוף את חוקי התנועה בכבישים מרובי תאונות הדרכים, במעמד של "שוטרים מיוחדים"

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, התאחדות הסטודנטים הארצית ומשטרת התנועה הארצית יוצאות בפרויקט "הצלת חיים", שבמסגרתו יוכלו סטודנטים לעבוד במעמד שוטרים מיוחדים ולאכוף את חוקי תנועה בכבישים הבינעירוניים "האדומים", מרובי תאונות הדרכים.

הסטודנטים שיעברו את מבחני הסף יעברו תהליך ההכשרה בן 180 שעות, שתתפרסנה על ארבע שבועות. הסטודנטים יעבדו במדים וייהנו מסמכויות שוטר. העבודה היא במשמרות של שמונה שעות, בהתאם ללוח השעות באוניברסיטה. המצטיינים בתפקיד יקבלו מלגות.

"אני מאמין שציבור הסטודנטים צריך לעמוד בראש המחנה ולהנהיג את המערכה נגד תאונות הדרכים", אמר שר התחבורה שאול מופז. "זוהי שליחות ערכית, חינוכית ומשמעותית ביותר הקוראת לדגל את כול אזרחי המדינה בכלל ואת ציבור הסטודנטים בכל המוסדות להשכלה גבוהה בפרט".

יו"ר התאחדות הסטודנטים, איתי שונשיין, קרא לסטודנטים לגלות אחריות ולהצטרף לפרויקט. " ציבור הסטודנטים בישראל מוביל וימשיך להוביל תהליכים של מעורבות חברתית ותרומה ציבורית", אמר שונשיין, "אנחנו מנחים את ציבור הסטודנטים להמשיך ולגלות דוגמה אישית וליצור את דור המנהיגות הכלכלית, החברתית והפוליטית של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully