וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיקה: "אורט סינגלובסקי" לא הטעתה סטודנטים

24.11.2006 / 17:06

הסטודנטים טענו שנאמר להם כי התואר שתספק המכללה יוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, וכי נגרם להם נזק

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה השבוע תביעה של סטודנטים שטענו כי הוטעו על ידי המכללה האקדמית "אורט סינגלובסקי" כשנאמר להם שהתואר שיקבלו מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. "לא ניתן לראות באורט כמי שהפרה את ההסכם עמם", כתבה השופטת צפורה ברון בפסק הדין.

עיתון "זמן תל אביב" דיווח היום, שלפני שש שנים הגישו 17 סטודנטים תביעה נגד המכללה לאחר שהתואר שלהם לא הוכר במועצה להשכלה גבוהה. כאשר נרשמו הסטודנטים לתואר הראשון במנהל עסקים טרם זכתה המכללה להכרת המועצה להשכלה גבוהה.

בתביעה טענו הסטודנטים כי "אורט סינגלובסקי" הציגה בפניהם מצג שווא, לפיו תוכל המכללה להעניק להם תואר ראשון במנהל עסקים, ושעל סמך מצג זה שוכנעו הצעירים להירשם ללימודים במוסד. לטענתם, מאז לא נקטה המכללה צעדים הדרושים לשם קבלת האישור לתואר, דבר שגרם להם נזקים כבדים.

נציגי המכללה השיבו כי אכן פנו במהלך הלימודים למועצה ללימודים גבוהים על מנת שתכיר בתואר "בוגר עסקים", וציפו שבזמן לימודיהם של הסטודנטים תאשר המועצה את התואר. עוד אמרה המכללה, כי הסטודנטים יודעו לגבי הסוגיה ולכן אין באפשרותם לטעון שהוטעו, וכי לאחר שהמועצה השיבה פניהם ריקם, סייעה המכללה לאותם סטודנטים להשיג תואר ראשון מוכר מתוך רצון טוב.

כאמור, פסקה השופטת לטובת המכללה, בקבעה כי "אורט אכן השקיעה מאמץ סביר על מנת להשיג את ההכרה מהמועצה להשכלה גבוהה. בנסיבות אלה, אף כי בסופו של דבר לא התקבלה ההכרה, לא ניתן לראות באורט כמי שהפרה את ההסכם עם הסטודנטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully