וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סוסים תופסים ראש

גיא גיסר

10.10.2006 / 12:32

גיא גיסר עם מבזק חדשות אלכוהולי: מותג ג'ין חדש של 'גריי גוס', הכנות ב'סמירנוף' לקראת ג'יימס בונד החדש, פרשת הברחת וודקה ברוסיה והסיבה בגללה מחירי הבירה עשויים לעלות

פיטר ופגי נכנסו לפאב, פיטר הזמין שני פיינטים של בירה והשניים ישבו לשתות. ידיעה זו היתה מיותרת לחלוטין, לולא היה מדובר על בן אדם ו…סוסה. "סקיי ניוז" שידרו השבוע כתבה על פאב קטן בעיירה ג'ארו שליד ניוקאסל (אנגליה), שאחת הלקוחות הקבועות היא לא אחרת מאשר פגי, סוסה בת 12.
פגי סוחבת אחריה יום-יום כרכרה, כשבסיומו של יום עבודה נכנס בעליה, פיטר דולן, לפאב המקומי ללגום כמה פיינטים של בירה. יום אחד, לפני כמה שנים, קשר דולן את פגי מחוץ לפאב אבל היא הצליחה להיכנס לפאב ונעמדה לצדו. יושבי הפאב ובעליו אמנם הופתעו אך פגי הייתה שקטה ונינוחה ואף קיבלה בירה ובצלצלים מוחמצים על חשבון הבית.
מאז, בסיום יום העבודה, נכנסים דולן ופגי לפאב ומורידים בירה קרה. אחד הלקוחות הוסיף: "היא ליידי אמיתית. לעתים היא נחמדה יותר מנשים אחרות שנכנסות לפאב".

זה לא פשוט בלי כשות

חשש בתעשיית הבירה האמריקאית מעליית מחירים בעקבות שריפה גדולה בשדות הכשות. 4% מגידולי הכשות האמריקאי (אותו צמח הנותן לבירה קריספיות ומרירות לבירה) נשרפו שבוע שעבר באזור יאקימה שבמדינת וושינגטון, אזור הגידול העיקרי. במונחים כספיים: כ-5 מיליון דולר עלו באש. אן ג'ורג', נציגת "איגוד מגדלי הכשות של וושינגטון", טוענת כי המחירים לא אמורים להשתנות מפני שכמות הכשות הנדרשת לייצור בקבוק בירה יחיד היא קטנה מאוד. "אפילו אם מחיר הכשות יוכפל, המחיר לבקבוק יעלה בעוד חצי סנט, לא יותר מכך". למרות דבריה של ג'ורג', יצרניות הבירה לא אופטימיות לחלוטין, ומעדיפות לא להגיב עד שיתבררו סיבת השריפה והמחירים החדשים.

זיהו את סמירנוף על עיוור

חברת IBBLS, היבואנית הישראלית של מותג הוודקה "סמירנוף", ערכה בשבוע שעבר את טעימת הוודקה הגדולה ביותר בישראל. 300 ברמנים התכנסו במלון דייוויד אינטרקטנטיננטל, ומתוכם הוגרלו 50 שהובלו לחדר צדדי בו נדרשו לזהות בטעימה עיוורת לאיזה כוסית נמזגה סמירנוף.
התוצאות היו משכנעות: 58% מהטועמים זיהו את הסמירנוף וציינו כי היא חלקה וניטרלית יותר משתי הוודקות האחרות (סטולי גולד ואבסולוט). כל מי שהצליח בזיהוי זכה בכרטיס טיסה לברלין, שם יחגוג עם עוד מאה שתייני סמירנוף בהילולת שתייה של 12 שעות.

אפרופו סמירנוף, החברה ממשיכה בפרסום המסיבי לקראת הסרט החדש של ג'יימס בונד "קזינו רויאל" (בו הוא שותה, כמובן, סמירנוף), וכעת היא מחפשת את ה-D.J שיהיה חתום על הרמיקס הטוב ביותר לנעימה המוכרת של סרטי בונד.
החברה הכריזה על תחרות באתר האינטרנט שלה וחמשת ה-DJ's הטובים ביותר יעלו לשלב הגמר ויתחרו ביניהם בשמונה בנובמבר בניו יורק. "המטרה היא לתת ל- D.J ומוסיקאים מכל העולם לתת את הפירוש האלקטרוני שלהם לג'יימס בונד וסמירנוף" אומר מארק ברין, סמנכ"ל סמירנוף העולמית. בנוסף, המנצח יזכה בחופשה מלכותית בלאס-וגאס ובערכת מוזיקה אלקטרונית מהחדישות ביותר שיש.

לא ביוב זורם בצינורות האלה

הברחות בין מדינות הן דבר יומיומי בעולמנו. לישראל מבריחים נערות ליווי, לעזה מבריחים נשק וללטביה מבריחים וודקה.
פקידי מכס רוסים גילו לפני כמה ימים צינורות מתכת תת-קרקעיים באורך של כקילומטר וחצי בגבול בין רוסיה ללטביה. בדיקה העלתה שאלה אינם צינורות השקיה, אלא צינורות וודקה.
תושבי כפר לטבי סמוך לגבול הרוסי רצו לשווק וודקה רוסית בלטביה, אך במקום הדרך הרגילה, החליטו להוזיל הוצאות וחפרו מנהרה מתחת לגבול. במנהרה הניחו כמה צינורות ארוכים, שתחילתם בבית פרטי ברוסיה וסופם בבית פרטי בלטביה, והחלו להבריח דרכם וודקה.
ההונאה התגלתה אחרי שחקלאים רוסים ביקשו לנטוע עצים באזור וכשחפרו באדמה גילו את הצינורות ודיווחו לשלטונות.

19 תבלינים בג'ין אחד

יצרנית הוודקה הצרפתית "גריי גוס" השיקה לאחרונה מותג ג'ין חדש ואיכותי במיוחד, תחת השם "סיטאדל" (Citadelle). הג'ין החדש שונה משאר מותגי הג'ין המפורסמים (כמו 'גורדונ'ס', 'ביפיטר' ו'בומביי ספייר') בכך שהוא מיוצר בחבל קוניאק שבצרפת, נמהל במים מנהר השרנה ומכיל לא פחות מ- 19 (!!!) תבלינים שונים מכל קצוות תבל.
הסיטאדל קרוי ע"ש טירה צרפתית עתיקה, בה הומצא המתכון לג'ין כבר לפני כ-250 שנה. מזקקת סיטאדל היא מזקקת הג'ין הוותיקה ביותר בצרפת. עיצוב ההבקבוק מזכיר את ה'גריי גוס', והא יחסית יקר בגלל רמתו (סביב 30$ בארה"ב). בכל אופן, חובבי ג'ין ישמחו להשקיע במותג פרמיום שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully