וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חסון יוצא למלחמה בטוקבקים

10.7.2006 / 11:40

חבר הכנסת הכין הצעת חוק שתחייב טוקבקיסטים להזדהות. תגובות הנאצה לא איחרו להגיע. חסון: זה רק מוכיח את טענתי

ח"כ [[ישראל חסון]] מישראל ביתנו מצא דרך מעניינת לעשות כותרות ובעיקר לחמם את הרשת: הצעת חוק שתאלץ גולשים להזדהות כשהם שולחים טוקבקים למאמר/כתבה מסוימת. חסון אמר ל"מעריב" כי הוא מעריך שחובת ההזדהות תצמצם את מפלס ההתלהמות והגידופים באינטרנט ואף כינה את הטוקבקיסטים האלימים כ"רעולי פנים וירטואליים". התגובות, כצפוי, לא איחרו להגיע.

בעקבות הראיון, מספר הבוקר העיתון, הוצף אתר האינטרנט של ח"כ חסון ותיבת הדואר שלו בכנסת, בתגובות נאצה רבות. חלק מהמגיבים האשימו את חסון בפאשיזם והזכירו לסגן ראש השב"כ בדימוס, שהוא לא הקג"ב ושכאן זה לא רוסיה. דוברו של ח"כ חסון הבהיר כי הצעת החוק קובעת כי המגיבים יוכלו לפרסם טוקבקים ללא שמם אך פרטיהם יהיו שמורים באתר האינטרנט הרלבנטי לצורך הרתעה.

הפרוצדורה החוקית כיום לטיפול בטוקבק מאיים היא מורכבת יחסית ומחייבת צו בית משפט לפני שהמשטרה רשאית לדרוש מספק האינטרנט את פרטי הגולש. הצעת החוק של חסון מכוונת לקיצור ההליך.

יועץ התקשורת של ישראל חסון אמר לוואלה! מחשבים, כי התגובות השליליות לא מפחידות את חבר הכנסת. "הדרך הכי גרועה לעצור אותנו היא לכתוב טוקבקים כאלה, כי היא רק מוכיחה את טענתנו". הוא אמר כי הצעת החוק תוגש מחר למזכירות הכנסת שבהמשך מתוכנן אף יום עיון בנושא ופעילויות נוספות. לדבריו, ח"כים רבים מחזקים את ידיו של ח"כ חסון ואמר כי הוא "סומך על יושרם והאומץ הציבורי של הנבחרים" שלא יחששו לתמוך בהצעה כזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully