וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכסף שהועבר לרשויות לא מספיק למשכורות

1.4.2004 / 14:30

הרשויות המקומיות מדווחות כי הסכומים שהעביר להן הבוקר משרד הפנים מספיקים רק לחלק מהשכר שהובטח לעובדים. לקריית שמונה הכסף עוד לא הגיע

הרשויות המקומיות מדווחות כי הכספים שהעביר עד כה משרד הפנים אינם מספיקים לתשלום משכורות העובדים. עובדי עיריית קריית גת אומרים כי הכסף מספיק רק למחצית משכר החודש שעבר, בחצור הגלילית דיווחו כי למרות שהובטחו לעובדים שתי משכורות, הכסף מספיק רק לאחת. לקריית שמונה הכסף לא הגיע כלל. ממשרד הפנים נמסר כי הכסף הועבר ל-240 הרשויות המקומיות.

300 עובדי המועצה האזורית חורפיש שבגליל העליון חסמו הבוקר את כביש הגישה אל הכפר, וסגרו בשלשלאות ברזל את הכניסה לבנין המועצה. בקול ישראל דווח כי העובדים מחו על כך שלא קיבלו משכורות זה עשרה חודשים. יו"ר המועצה, מאלק באדר, אמר כי כי על אף הבטחות משרדי הפנים, האוצר וראש הממשלה טרם הועבר הכסף לתשלום חלק מהמשכורות.

"הארץ" מוסיף:

משרד הפנים מעביר היום לכ-80% מהרשויות המקומיות את מענקי האיזון שהובטחו להן, בסכום כולל של כ-300 מיליון שקל. עוד 190 מיליון שקל מועברים כמענק חד פעמי, להבטיח שכל עובד יקבל משכורת לפני חג הפסח. בניסיון להבטיח שהכספים אכן יגיעו לעובדי הרשויות, חייב משרד הפנים את ראשי הרשויות לחתום על הצהרה, שבה הם מתחייבים שקודם כל ישולמו משכורות העובדים.

ראש מועצת חצור הגלילית, שאול קמיסה, אמר לגלי צה"ל: "משכורת אחת לא מספיקה, לעובדים שלי מגיעות שלוש משכורות לפחות... הם נשארו במצב חמור כזה, אז בשביל עוד יומיים, הם ישארו במצב כזה. זה פשוט מבטא אוזלת יד בקרב כל המשרדים האלה, ובדגש על משרד הפנים. אז שיקחו את זה על המצפון שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully