וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרס אופנועים, הצתת חדרים: מעשי צעירים ישראלים בחו"ל נחשפים

26.7.2016 / 23:03

על רקע התפרעות הצעירים הישראלים בנופש בקפריסין סיפרו סוכני נסיעות על החוויות הדומות שהכירו במהלך עבודתם. "צעיר עישן נרגילה ואחד הגחלים עף על השטיח ובמקום פרצה שריפה", שיתף ע'

צעירים מתפרעים בקפריסין. צילום: מלון פמבוס נאפה רוקס, אתר רשמי
"המצב היום הוא גן עדן"/אתר רשמי, צילום: מלון פמבוס נאפה רוקס

"השיא היה כשאחד הצעירים, חזר למלון שיכור והתיישב עם החבר'ה לעשן נרגילה. בין אדי האלכוהול ועשן הנרגילה הוא לא שם לב שאחד מגחלי הנרגילה עף על שטיח המלון ובמקום פרצה שריפה". על רקע ההתפרעות של צעירים ישראלים במהלך נופש בקפריסין שיתפו אתמול (שלישי) סוכני נסיעות את וואלה! NEWS בחוויות דומות שזכו להכיר במהלך עבודתם.

ע', שמנהל את אחד מהיעדים הפופולריים באיי יוון עבור אחת מחברות התיירות הישראליות, טען כי "המצב היום הוא גן עדן לעומת התוהו ובוהו ששרר באתרי הבילוי והמלונות לפני 10 שנים". המצב אז, לפי תיאורו, כלל ניתוק יחסים עסקיים, ביטול הזמנות בשעות לילה מאוחרות, דרישות ממנהלי בתי מלון זועמים לא לשלוח יותר צעירים לפני צבא. "אחד המנהלים אמר לי: כנראה שרק אחרי השירות הצבאי מסתובב לחבר'ה האלה משהו במוח והם לומדים איך להתנהג", סיפר ע'.

כ-20 צעירים ישראלים גרמו לנזקים כבדים במלון פמבוס נאפה רוקס בקפריסין שבו התארחו בשבוע האחרון. בעקבות הוונדליזם הם הוכו על ידי העובדים והמנהלים במלון באמצעות מקלות סנוקר. עדויות ותמונות תיעדו הרס, צואה וקיא שהותירו הישראלים בבריכה ובחדרים. חמור מכך, כמה מהם אף איימו על פקידת הקבלה - אשתו של בעל המלון.

עוד בוואלה! NEWS:
"לכי לעזה, שרמוטה": צפו בישראלי המכוער מקלל ומתפרע בטיסה
תיעוד: הישראלי המכוער משתולל בקניון – גם ממצלמת האבטחה
הישראלי המכוער בפיצריה: "אני אחכה לך בחוץ, יא מזדיין"

צעירים מתפרעים בקפריסין. צילום: מלון פמבוס נאפה רוקס, אתר רשמי
חדר המלון באיה נאפה/אתר רשמי, צילום: מלון פמבוס נאפה רוקס

ע' הסביר כי בעקבות אירועים מסוג זה החליטו מנהליו לשנות את היחס והטיפול בצעירים הנופשים בחו"ל. "אם בעבר היה נציג אחד על כל מאה צעירים, היום החברה שולחת בעונה ארבעה-חמישה נציגים שתפקידם הוא להנחות את הצעירים ולמנוע את הבלגן ומפח הנפש".

שחר תורג'מן, מנכ"ל קבוצת הדקה ה-90, ומקים עמוד הפייסבוק "נלחמים בישראלי המכוער", כינה את המקרה באיה נאפה "ביזיון". "לאירוע יש שני צדדים. מצד אחד, עובדי המלון נהגו באלימות פיזית לקבוצת הצעירים". תורג'מן סבור כי היה עליהם לתת למשטרה לטפל במתפרעים. "מנגד תיעוד הוונדליזם שביצעו חבורת הצעירים, גם אם לא כולם, מוכיח כי שילוב של קבוצת צעירים גדולה מאוד ללא מבוגר אחראי והיעדר פיקוח על שתיית אלכוהול מוביל לביזיון".

בעיות אלה פושות גם בעיירות הנופש הבולגריות, בורגס וורנה. "המצב שם חמור הרבה יותר", העיד ח', שחזר לאחרונה לישראל לאחר שניהל כמעט במשך עשור את האזור עבור אחת מחברות התיירות הישראליות. "כאן בניגוד לערים אחרות הכול הרבה יותר פרוץ וחשוף. לעלות על טרקטורן בלי רישיון זה לא אתגר גדול".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
צעירים מתפרעים בקפריסין. צילום: מלון פמבוס נאפה רוקס, אתר רשמי
"ביזיון". החדר בקפריסין/אתר רשמי, צילום: מלון פמבוס נאפה רוקס

אך לדבריו, הבולגרים אינם אנשים קלים. "אחד הנערים הישראלים השכיר עם חבר שלו אופנועים קלים", סיפר ח' על מקרה שאירע במשמרתו. "קרה מה שקרה, השניים עשו תאונה והרסו כליל את האופנועים. המנהלים של חנות האופנועים לא הסכימו שהנערים יעזבו את החנות עד שקיבלו העברה של 2,000 אירו מכל הורה בגין התיקונים. הנערים האלה ממש נעצרו על ידי מנהלי החנות עד שהקנס שולם".

התנהלות בעייתית אחרת, ציין ח', נוצרה בשדרת בתי הקזינו ומועדוני החשפנות, הזמינים בבולגריה לכל דורש. "אם פעם אותן רקדניות היו עומדות בכניסה לעסקים מחויכות ומזמינות את הצעירים ל'צ'ייסר חינם' כדי שאלה ייכנסו לעניינים, עד מהרה המנהג החביב השתנה כי הבינו שהישראלים לא פראיירים ואיך לומר חסכנים. נכנסים, נהנים מהאווירה, שותים את הצ'ייסר ולא מזמינים כלום – מתנהגים כאילו זה מוזיאון – היום בכניסה לכל מועדון חשפנות משלמים מראש".

(עדכון ראשון: 23:03)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבינו שהישראלים לא פראיירים". בורגס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully