וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרינק הסודי שמביא אושר לבליינים

איתי אשר

21.8.2014 / 17:03

כך הפך משקה אלכוהולי שמיוצר בעיר התחתית בחיפה, ומכיל תערובות עשבים מסתורית, לאחד המשקאות הנמכרים ביותר בבארים ובמועדונים בישראל. לא תאמינו מי רקח אותו

צילום: עידו שחם, יוסי ציפקיס, ערן גילווארג; עריכה: רן צימט

זה התחיל לפני קצת יותר משנה, כשבבארים ספורים בלבד בארץ, ובעיקר בחיפה, הופיע משקה בצבע צהוב זרחני, עם 40% אלכוהול, הרבה לימון והבטחה ל"אושר עילאי" על התווית. מי ששתו אותו בפעם הראשונה סיפרו על טעם מוזר שמזכיר חומר ניקוי, נוזל לשטיפת פה או תרסיס נגד יתושים, אבל גם על תחושה שדומה לזו שמקבלים אחרי שימוש בסמים כמו MDMA וקוקאין או לאחר נטילת חומרים ממריצים ממשפחת האמפיטמינים.

השמועה על ההשפעות הממסטלות של המשקה החדש עברה במהירות מפה לאוזן, ובתוך זמן קצר הפך ה"טובי 60" לאחד המשקאות האלכוהוליים הפופולאריים ביותר במספר הולך וגדל של בארים ומועדונים ברחבי הארץ. מה שתרם לפופולאריות הייתה גם העובדה ש"טובי 60" מכיל תערובת מסתורית של עשבים, ושמי ששותה אותו לא באמת יודע מה יש שם בפנים.

טובי 60. דרור עינב
מחיר המשקה שילש את עצמו בשנה האחרונה/דרור עינב

אבל המסתוריות שאופפת את ה"טובי 60" לא מסתכמת רק בתערובת העשבים הסודית. לא מעט שמועות נפוצו גם סביב האנשים שמייצרים אותו. על הבקבוק הודפס מספר טלפון לשירות לקוחות, אבל מי שעונה שם לא מוכן לספר כלום.

צפו בכתבה המלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully