וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש המילואים נקרא לעזה - גובים באו לעקל את רכבו

26.7.2014 / 4:54

בזמן שא' נשלח לחזית הגובים דרשו מאשתו ההרה את הרכב, למרות הנחייה להימנע מעיקולים בזמן המבצע. רשות הגבייה: "המשפחה לא העבירה בעלות על הרכב ויכולה להלין רק על עצמה"

חיילי שריון מחטיבה 7 נערכים ליד רצועת עזה. נועם מושקוביץ
"לא הייתי זמין בטלפון והאשתי כל כך נבהלה עד שנדרשה לעבור בדיקות בבית חולים", סיפר א'/נועם מושקוביץ

העורף נותר חשוף: שעה שחייל המילואים א' נקרא לחזית בעזה, דפקו גובים על דלת ביתו שבשומרון כדי לעקל את רכבו מאשתו ההרה שהתה במקום. גובה מטעם רשות האכיפה והגבייה דרש מהאישה, הנמצאת בחודש השביעי להריונה, את הרכב. זאת על אף הוראה מטעם הרשות להימנע מעיקולים במהלך המבצע, קל וחומר כשמדובר באנשי מילואים. "אבקש ואודה לכולם לגלות סובלנות איפוק והבנה", נכתב במזכר שהופץ לאחרונה לכלל עובדי הרשות.

חיילי שריון מחטיבה 7 נערכים ליד רצועת עזה. נועם מושקוביץ
"סביר שמפאת גילו, 55, החייב אינו משרת במילואים, ועל כן עוקל רכבו כדין"/נועם מושקוביץ

הרכב היה שייך לאביו של א', שאינו מתגורר בישראל כבר עשר שנים. כשהגיע המעקל לקחת את הרכב, הסבירה האישה כי הרכב נמצא בשימושם, החוב אינו שלהם ובנוסף בעלה נמצא במילואים. עוד הסבירה כי מאחר שמדובר ביישוב מבודד יחסית, והיא לבד ובהריון - אינה יכולה להתנהל ללא כלי רכב. אולם המעקל התעקש ובני הזוג נאלצו לשלם סכום הכולל ריבית גבוהה על מנת שהרכב לא יעוקל.

"אשתי הסבירה למעקל את מורכבות המצב וציינה שהחוב כלל לא שלנו, אך הוא לא היה מוכן להקשיב. אני לא הייתי זמין בטלפון והיא כל כך נבהלה עד שנדרשה לעבור בדיקות בבית חולים", אמר א'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"ניצול ציני של הנחייה שניתנה בשל המצב"

מרשות האכיפה והגבייה נמסר בתגובה: "לנוכח ההסלמה במצב הביטחוני, מנהל רשות האכיפה והגבייה הוציא הנחייה ברורה למערכת ההוצאה לפועל ולמרכז לגביית קנסות שלא להטיל עיקולים ולנקוט הליכים מבצעיים בתקופה זו, למעט במקרים חריגים. במקרה הנוכחי מדובר בחייב שלא נמצא בארץ במשך שנים ולא שילם את חובו. סביר שמפאת גילו, 55, הוא אינו משרת במילואים, ועל כן עוקל רכבו כדין. אילו הייתה המשפחה פועלת להעברת בעלות על הרכב על שם בנו כחוק, הרשות לא הייתה נוקטת הליכים כאמור. הרשות רואה בפנייה זו ניצול ציני של המצב הביטחוני ושל ההנחייה שנתנה. אין למשפחה להלין במקרה זה אלא על עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully