וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולם שהתרוקן מאכיל את החיילים: "כמו בחתונה"

17.7.2014 / 6:01

כמו אולמות רבים בדרום, גם "אליבה" באופקים ספג ביטולים רבים בשל המצב. אבל הבעלים החליט לעשות מהלימון לימונדה - ולהאכיל שם מאות מילואימניקים מדי יום: "בסוף הם מקבלים סופלה"

צילום: בני ואינר

בזמן שאולמות האירועים בדרום סובלים מביטולים רבים עקב ירי הרקטות הבלתי פוסק ונותרים ללא עבודה, אולם "אליבה" של פנחס דנינו באופקים דווקא עובד במלוא המרץ, אך שלא כבשגרה – הכול בחינם, למען חיילי המילואים שגויסו למבצע "צוק איתן". "אין סכום בעולם ששווה את זה, אין סכום שיכול למלא אותך כמו ההרגשה הזאת", הסביר דנינו.

"יש ים של ביטולים, אין לנו עבודה ואין דרך לעשות שוב את האירועים שבוטלו כי האולם תפוס שנה קדימה. מדובר בהפסד נטו", הוא סיפר. "עכשיו יוצא שאנחנו עובדים כפליים. הכול באהבה ובשמחה לחיילי צה"ל ולמדינת ישראל. הם עושים לנו טובה שהם באים לפה, לא אנחנו להם. הכול בשמחה ובאהבה רבה".

מבצע "צוק איתן" - כותרות נוספות בוואלה! חדשות:
שלוש רקטות יורטו בשמי קריית גת וקריית מלאכי
ישראל וחמאס הסכימו להפסקת אש בת חמש שעות
"משרד הביטחון מפקיר את החקלאים בדרום לגורלם"

אולם השמחות מאכיל את החיילים: "נותנים בחזרה". צילום מסך
"המלצרים מתנגדים לקבל משכורת". חייל מילואים נהנה באולם "אליבה" באופקים/צילום מסך

משעות הצהריים נוהרים לכאן חיילים, רובם משטחי הכינוס שבהם הם ממתינים להחלטת הדרג המדיני באשר לתקיפה קרקעית. דנינו מקבל אותם בכניסה, אחד-אחד. "השמועה עוברת מפה לאוזן", העידה שני כהן, קצינה במילואים. "יותר מהאוכל, מאוד מפתיע ומשמח זו האווירה, שמקבלים אותנו בכניסה ואומרים לנו תודה. מדהים שלהם זה כל כך ברור מאליו, כמו שלנו זה ברור מאליו להתייצב למילואים".

"במקרה חיפשנו מקום לאכול" סיפר מאיר ירימי, גם הוא קצין שגויס למילואים. "במקרה אחד החיילים שפגשנו אמר לנו שיש אולם שמחות שמארח חיילים. באנו ונדהמנו: מפנקים אותנו, אירוח כמו בחתונה, שאפו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מאות החיילים הרעבים עוברים כאן, אוכלים ואז חוזרים לשטח. למי שלא יכול להגיע לוקחים חמגשיות. "יש ימים שאנחנו מוציאים 1,300-1,200 מנות", אמר דנינו. "האולם יספוג את ההוצאה הזאת, רק שיבואו". גם צוות האולם עובד כולו בהתנדבות. "המלצרים מתנגדים לקבל משכורת, ממש מתנגדים", הוא ציין. "הם ביקשו לנכות את כל זמן המבצע מהמשכורת שלהם".

ומה בתפריט? כמעט הכול: "עופות, פרגיות, שניצל, סטייקים, קוסקוס, מרק, צלי בשר, סלטים. הכול למענם – ובסוף הם אפילו מקבלים סופלה", סיכם דנינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully