וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים ונשים מופרדים במעלית: "לשמור על העיניים"

9.6.2014 / 8:30

בעל אולם אירועים בירושלים החליט להציע שירות חדש ללקוחות החרדים: הפרדה מגדרית באמצעות מחיצת ניילון הנתלית בתוך מעלית הנוסעים. השלב הבא, לטענתו: מדרגות כניסה נפרדות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלטי ההכוונה שנתלו על המעלית באולם האירועים שבירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי אוטובוסים, מדרכות וקופות נפרדות ברשתות מזון הגיע הדבר הבא: הפרדה בין גברים לנשים בתוך מעלית אחת באולם אירועים. מדובר ביוזמה של בעלי "ארמונות חן", אולם אירועים חרדי שנחנך בשבוע שעבר בשכונת גבעת שאול שבירושלים, המציע לחוגגים שירות הפרדה מיוחד בין גברים לנשים במעלית הנוסעים שבמקום. ההפרדה מתבצעת כך שמחיצה העשויה מבד ניילון נתלית באמצע המעלית, לפי דרישת הלקוח. בנוסף לכך, על דלתות המעלית ובתוכה נתלים שלטים המכווינים את הגברים לצד אחד ואת הנשים לצד השני.

"יש אנשים שרוצים לשמור את העיניים ביום החופה", הסביר יוסף כהן, בעל האולם. "אם למעלית ייכנסו ארבעה גברים וארבע נשים איך הם יתנהגו? ככה יש מחיצה וזה פותר להם (את הבעיה)". לדבריו, "ההפרדה הזו אינה נעשית בכפייה. המחיצה ניתנת להרכבה ופירוק תוך 30 שניות. זו לא חומת ברלין".

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
קוברים בן שלישי: האסונות של משפחת בן יוסף
חידוש השיחות עם איראן: הפעם ישראל עודכנה מראש
פרשת בן אליעזר: מתי צריך להצהיר על מתנה מבן משפחה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מה זה מפריע? אדם רוצה לשמור על העיניים, וזו זכותו". מחיצת הניילון בתוך המעלית/מערכת וואלה!, צילום מסך

כהן מפעיל אולם אירועים נוסף שנושא שם דומה בבני ברק. "יש לי שם שתי מעליות, הראשונה לגברים והשנייה לנשים", הודה. "בירושלים קנינו את האולם ויש בו רק מעלית אחת, אז אנחנו מחלקים אותה לכל מי שמעוניין בכך. מי שרוצה מחיצה שמים לו, ומי שלא מורידים אותה".

הוא דחה את הביקורת הצפויה נגד המחיצה באולם שבירושלים, וסיפר כי בכוונתו לחלק גם את מדרגות הכניסה באולם לגברים ולנשים. "אם זה מפריע למישהו, כנראה שהוא מושחת", אמר. "מה זה מפריע? אדם רוצה לשמור על העיניים, וזו זכותו. במקום להסתכל על וילון במעלית, כדאי שנתחיל להסתכל על כך שרוצחים אנשים ושלאנשים אין היכן לגור. על זה צריך לתת את הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully