וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרדה בחסות העירייה: מימונה לגברים בלבד באשדוד

עיריית אשדוד תקיים חגיגות מימונה המוניות במעמד הרב הראשי הספרדי ובליווי תזמורת ופייטנים. אך לצד כל אלו ייעדרו ממנו נשות העיר שאינן מוזמנות לאירוע. "מביש ומקומם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האירוע לגברים בלבד". ההזמנה המקורית/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיריית אשדוד והחברה העירונית למתנ"סים יערכו הערב (שני) אירוע ציבורי רב משתתפים הממומן, ככל הנראה, מכספי המיסים אותם משלמים כלל תושבי העיר. אולם, באופן מפתיע תישלל מרבים מהם הזכות להשתתף בו. זאת, מפני שכניסת נשים למתחם האירוע תיאסר.

בהודעה שהופצה לקהל תושבי העיר, הזמינה העירייה את גברי העיר להגיע ולהשתתף במימונה המסורתית שתיערך בצאת החג במעמד הרב הראשי הספרדי, יצחק יוסף, ובהשתתפות בדרנים ואמנים רבים מהציבור החרדי. כמו כן, ייקחו חלק באירוע נציגי העירייה. משתתף נוסף באירוע יהיה יו"ר ש"ס, אריה דרעי, שנדמה כי עמדותיו אשר קוראות להידברות עם הציבור החילוני אינן עולות בקנה אחד עם הנעשה בשטח. טרם חזרתו לפוליטיקה אמר דרעי בכמה כלי תקשורת, כי מפלגתו מגנה הדרת נשים, אך היום הוא ישתתף באירוע ציבורי גדול הפתוח לגברים בלבד.

עוד בוואלה! חדשות:
מטח בחג: 6 רקטות נורו, כיפת ברזל יירטה אחת
חשד לרצח ברעננה: חייל בן 19 נדקר בפתח מועדון לילה
החמרה במצבו של בן הארבע שטבע בצימר בגולן

הפגנת מחאה נגד הדרת נשים בבית שמש, דצמבר 2011. עומר מירון
הפגנה נגד הדרת נשים בבית שמש/עומר מירון

במועצת העיר אשדוד מכהנים 27 חברי מועצה, מתוכן שלוש נשים בלבד, ובכל זאת נשאלת השאלה: כיצד נתנו יד השלוש ותמכו באירוע בו הן ויתר תושבות העיר אינן מורשות להשתתף בו?

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ראש העירייה: "לא מתכוון להגיע לאירוע"

הערב, טען ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי כי לא היה ער לכך "שהאירוע מיועד רק לגברים". לכן, לדבריו,"אני לא מתכוון להגיע". בנוסף, הבהיר כי יפעל "שדבר כזה לא יהיה יותר בעיר אשדוד. אגף התרבות התורנית לא יזכה למימון מהעירייה לערבים שכאלה יותר".

גורמים בעיריית אשדוד מסרו: עיריית אשדוד אינה מקיימת היום אירוע מימונה, לכן אין מדובר באירוע עירוני של אגף האירועים והשימוש בסמלי העירייה והחברות העירוניות נעשה ללא אישור. מחר תקיים העירייה שני אירועים רשמיים בניהול אגף האירועים בפארק בן גוריון - חגיגת המימונה המסורתית והכנס האקדמי השמיני המימונה השמיני.

עוד נמסר מהעירייה כי טעות דפוס הובילה לכך שלא צוין בפרסום כי באירוע תהיה עזרת נשים.

(עדכון ראשון: 17:30)

לפניות לכתבת דנה ירקצי - danayark@walla.co.il

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully