וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזקי הסופה: איפה לא יתקיימו לימודים היום?

15.12.2013 / 0:03

למרות המאמצים הנמשכים בימים האחרונים לפינוי הדרכים ולחילוץ התושבים, הלימודים לא יתקיימו גם היום בירושלים, צפת, ואזורים נוספים בצפון ובדרום הארץ. כל הפרטים בפנים

צילום: מור שאולי, יוסי אלי, חברת החשמל, משטרת ישראל, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

הסערה שהחלה ביום חמישי מתקרבת לסופה, אך גם היום (ראשון) הלימודים לא יתקיימו בחלק מהרשויות רחבי הארץ. ממשרד החינוך נמסר כי הלימודים בירושלים יבוטלו גם מחר, על רקע המאמצים הנמשכים לפינוי הדרכים בבירה.

כמו כן, לא יתקיימו לימודים בבית ג'אן, בפקיעין וביישובי צפון רמת הגולן. גם בצפת, שם כאלף משפחות עדיין ללא חשמל, לא יהיו לימודים. הלימודים יבוטלו בכל היישובים במועצה האזורית מרום גליל, בתיכון "אנה פרנק" ובבית הספר היסודי "נוף הרים" בסאסא וביסודי "פסגות" ביראון. כמו כן, גם בבית הספר "הר וגיא" שבגליל העליון לא יתקיימו לימודים.

עדכונים נוספים על הסערה:
המפכ"ל: מקווים לפתוח את כביש 1 עד שעות הבוקר המאוחרות
קורבן רביעי לסופה: גופות צעירים מרהט אותרו בדרום
בבית ג'אן מחכים לסיוע: "יולדת צרחה שעתיים בשלג"
הסערה ממשיכה להכות ברחבי המדינה: עדכונים שוטפים

גם בחלק מהיישובים בדרום הארץ יבוטלו הלימודים בשל השיטפונות. הילדים ביישובי המועצה האזורית תמר יישארו בבתים. במועצה האזורית שער הנגב יתקיימו הלימודים כרגיל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בחמ"ל של עיריית ירושלים מקבל תדרוך בנושא השלג בירושלים. דצמבר 2013. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו בתדרוך מיוחד בירושלים, אמש/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

מערכת החינוך של המועצה האזורית מעלה יוסף, כולל בתי ספר וגני ילדים, תפתח באיחור של שעה. בעקבות כך, הסעות יופעלו באיחור של שעה לכל מוסדות החינוך, כולל הסעות מנהריה, שלומי ומעלות. הלימודים במצפה מתת, כולל גני ילדים, לא יתקיימו.

הלימודים בגוש עציון יבוטלו גם כן. המועצה האזורית מטה יהודה הודיעה כי היום לא ייפתחו בתי הספר וגני הילדים באזור ההר הגבוה והמזלג, עקב הקרה וסכנת החלקה. כמו כן, לא תהיינה הסעות מאזור ההר הגבוה ואזור המזלג לירושלים, לבית שמש ולגוש עציון. לא יתקיימו לימודים ביישובים אלון, קסם, מרחבים, עין רפא, עין נקובה, עין כרם, עין הרים, אור, הדסים, צורים, לביא וקרוב. גני הילדים לא ייפתחו בישובים עין רפא, עין נקובה, רמת רזיאל, גבעת יערים, אורה, עמינדב, אבן ספיר, בית מאיר, שורש, שואבה, קרית ענבים, מעלה החמישה, בית נקופה, מוצא, נווה אילן, בית זית, בר גיורא, צור הדסה, מטע, מבוא ביתר ונס הרים.

הלימודים בבתי הספר באריאל לא יתקיימו כלל. אוניברסיטת אריאל הודיעה כי הקמפוס יהיה סגור היום ולא תתקיים בו פעילות למעט פעולות אחזקה. הלימודים באוניברסיטה העברית בירושלים לא יתקיימו גם כן, ולא תתקיים עבודה בכל הקמפוסים של האוניברסיטה. כמו כן, מרכזי הספורט של האוניברסיטה יהיו סגורים.

הלימודים באוניברסיטת בר אילן יחלו בשעה 12:00 בצהריים. זאת, בשל חסימת הכבישים מירושלים ומיישובי יהודה ושומרון, ונוכח העובדה שרבים מהסטודנטים והמרצים באוניברסיטה מתגוררים ביישובים אלה. בנוסף, הלימודים בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה בצפת לא יתקיימו כלל.

מהמרכז הארצי לבחינות והערכה נמסר כי בחינת הפסיכוטרי שהייתה אמורה להתקיים היום לתלמידים בעלי תנאים מותאמים בוטלה בכל הארץ בשל מזג האוויר. מועד חדש יימסר בהמשך.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

משרד החינוך יפעיל קו פתוח

מנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן, הנחתה את מנהלי מחוזות המשרד לפתוח החל משעה 7:00 קו פתוח שיעמוד לרשות ההורים והתלמידים, ובו יינתן מענה בנושאים שונים הקשורים לקיום הלימודים בתנאי מזג האוויר.

מספרי הטלפון של המוקדים: מחוז צפון - 04-6500103, מחוז חיפה - 04-8632441/3 (מספר שלוחה 7), המינהל לחינוך התיישבותי - 03-6898875/4, מחוז דרום - 08-6263291/2, מחוז מרכז - 03-6896643/5, מחוז ת"א - 03-6896357, מחוז ירושלים - 02-5601486.

הורים המבקשים לקבל מידע אודות פעילות בתי הספר מתבקשים ליצור קשר עם המוקד העירוני בעיר מגוריהם, כאשר משרד החינוך ימשיך לרכז את המידע המדווח מהרשויות המקומיות, באמצעות חדר מצב שמספרו 02-6222211. מוקד פניות הציבור במטה משרד החינוך יהיה פתוח משעה 7:00 ומספרו 1-800-25-00-25.

מנכ"לית המשרד הורתה להפעיל את מערך הלמידה מרחוק לתלמידים המבקשים לקיים פעילויות חינוכיות והפגתיות. רכזי התקשוב יפעילו את התלמידים באמצעות אתרי האינטרנט הבית ספריים המחוברים לרשת האינטרנט של משרד החינוך.

כמו כן, כהן סיכמה אמש עם מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית, אלדד קובלנץ, על הפעלת אתר האינטרנט של הטלוויזיה החינוכית ללמידה מרחוק בכל המקצועות ולכל הגילאים.

(עדכון ראשון: 20:29)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully