וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית משרד החינוך ביקשה לסיים את תפקידה

29.9.2013 / 15:20

דלית שטאובר ביקשה להעביר את ניהול המשרד באוקטובר וסיכמה: "אני מסיימת 35 שנים בשירות החינוך תוך סיפוק רב ומודה על שיתוף הפעולה לו זכיתי". זהות המחליף לא ידועה

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות, מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, הודיעה על בקשתה לסיים את תפקידה בסוף אוקטובר הקרוב – כך נמסר היום (ראשון) ממשרד החינוך. טרם נודעה זהות מחליפה בתפקיד.

שטאובר מסרה כי "לאחר פתיחה מסודרת וללא תקלות של שנת הלימודים, העברת התקציב והתנעת המהלכים הנדרשים ליישום מדיניות שר החינוך, שי פירון, אני חשה כי זו העת להעביר את ניהול המשרד למשמרת הבאה. אני מסיימת 35 שנות עבודה בשירות החינוך תוך סיפוק רב והכרת תודה על ההזדמנות לתרום לעיצוב החברה בישראל". היא הוסיפה: "אני מודה על שיתוף הפעולה והאמון לו זכיתי משר החינוך ואני מאחלת הצלחה למשרד החינוך ולכל העושים במלאכה באתגרים הרבים העומדים בפתח בעת הזאת".

שר החינוך פירון אמר בתגובה כי "דלית הובילה את המשרד להישגים מרשימים והטביעה את חותמה על מערכת החינוך במשך למעלה מ-35 שנה. כניסתי לתפקיד שר החינוך לוותה בעצתה ובשותפות אמת. אני מאחל לה עוד שנים רבות של עשייה ותרומה לחברה בישראל". בין המועמדים הפוטנציאליים להחליפה בתפקיד עלו בעבר שמותיהם של מנכ"ל רשת אמי"ת ד"ר אמנון אלדר ומנכ"ל רשת "אורט" צביקה פלג, אולם טרם פורסמה זהות מחליפה.

שטאובר מונתה לתפקיד בשנת 2011 על ידי שר החינוך דאז גדעון סער. בעבר הייתה מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך ומילאה תפקידי ניהול נוספים במערכת החינוך. לשטאובר תואר ראשון בחינוך ותואר שני בספרות ובלשנות אנגלית מאוניברסיטת בר אילן. היא בוגרת מכון מנדל למנהיגות, ואף זכתה בפרסים רבים בתחום החינוך, בהם פרס מפקחת מצטיינת מטעם מחוז תל אביב ופרס מנכ"ל משרד החינוך.

לקריאה נוספת
ראש הממשלה דחה הצעת פירון לגבות "מס צהרונים"
מורים חדשים פתחו שנה: "להשפיע על חיי הילדים"
משרד החינוך: שיעור הזכאות לבגרות עלה ל-49.8%

וואלה! סקול – ללמוד באינטרנט בכל מקום בכל זמן ובקצב שלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully