וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל שנרצח הובא למנוחות: "כולם התחברו אליו"

22.9.2013 / 16:49

מאות השתתפו בהלווייתו של סמל תומר חזן, שנחטף ונרצח בידי פלסטיני, בבית העלמין הצבאי בחולון. חברים וקרובים ניחמו את בני משפחתו: "כועסים שהמסעדה העסיקה מחבל"

צילום: קובי אליהו, טל אנגלנדר, דניאל בוק; עריכה: טל רזניק

מאות חברים ובני משפחה ליוו הערב (ראשון) למנוחות את סמל תומר חזן, שנחטף ונרצח בידי פלסטיני בסוף השבוע, בבית העלמין הצבאי בחולון. חזן, שנעדר מיום שישי וגופתו אותרה אתמול על ידי כוחות הביטחון בכפר עזון שבשומרון, פותה על פי החשד על ידי נדאל עמאר – תושב קלקיליה שעבד עמו - להיכנס לשטחי הגדה המערבית. גופתו נמצאה בתוך בור בכפר ובחקירתו הודה החשוד כי קיווה שהחייל ישמש קלף מיקוח שיסייע לשחרור אחיו מהכלא בישראל.

הלווית החייל תומר חזן שנרצח על ידי מחבל פלסטיני. דרור עינב
קברו של חזן בבית העלמין הצבאי בחולון, היום/דרור עינב

במהלך היום הגיעו חברים ובני משפחה לנחם את משפחתו של חזן בביתם בבת ים. "מדובר באחלה של ילד שידע לבלות וידע לצאת", סיפר דלר רחמני, שלמד עם חזן בבית הספר. "כולם התחברו אליו בקלות וקשה לנו לקבל את זה שדווקא לו כזה דבר קרה. אני מאוד כועס על בעל המסעדה שהעסיק מחבל שלא היה לו בכלל אישור להיות פה". לדבריו, הוא וחבריו הפגינו אתמול מול מסעדת "צחי בשרים" בעיר, בה עבדו עמאר וחזן. "לפני שלושה ימים שמענו שהוא נעדר, חיפשנו ועשינו טלפונים ואחרי יומיים ששמענו שמצאו גופה של חייל. ידענו שזה הוא".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"למרות הכאב, הוא לא נפל לחינם"

אסתר צלניק, שבנה אורן נפל במבצע חומת מגן, הגיעה גם היא לחזק את ידי המשפחה. "באתי לכאן לנחם את המשפחה", הסבירה. "הבן שלי גם נפל במבצע חומת מגן לפני 11 שנה. לא יכולתי להיות בבית. הרגשתי שהכל חוזר אלי. אני הצגתי את עצמי ואמרתי להם שיהיו חזקים ושזו גדולה לקבל בן כזה. האיכויות שלו, הרצון להילחם למען מדינת ישראל מאוד חשוב. זה מראה על הפטריוטיות של הבנים שלנו והיה חשוב לי לבוא ולראות את האימא ולהגיד לה שאני מחזקת אותה ושהבן שלה לא נפל לחינם למרות הכאב".

הבוקר הבהירו גורמים במשטרה שבניגוד לטענת המסעדה, עמאר הועסק במקום על אף שלא היה לו אישור עבודה. במשטרה מתכוונים לזמן את בעלי המקום לחקירה בהמשך. במוצאי שבת פרסמה הנהלת "צחי בשרים" הודעה: "אני אף פעם לא העסקתי עובדים בלתי חוקיים. גם ככה אנחנו כאובים על הילד שלנו שנרצח, אנא אל תוסיפו לכאב. אני ומשפחתו בשוק, וכמובן כל הצוות. כולנו עבדנו עם נדאל יום-יום והוא לא הראה שום סימנים של שונא יהודים, ההיפך".

עוד על החטיפה והרצח של תומר חזן
גורם במשטרה: רוצח תומר חזן הועסק באופן בלתי חוקי
הדמיון לחטיפת שליט: עוצמת שב”כ אינה פוליסת ביטוח
המשוואה ברורה: חטיפה שווה יותר ממו”מ

לפניות לכתב יאיר אלטמן - talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully