וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל שרון נותח בבטנו; אין שינוי במצבו הרפואי

4.9.2013 / 0:01

ראש הממשלה לשעבר עבר ניתוח שתוכנן מבעוד מועד כדי לסדר דבר מה במערכת ההזנה בקיבתו. הניתוח ארך כשעה ועבר כמצופה. הוא צפוי לשוב מחר למחלקה השיקומית בתל השומר

ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון עבר אתמול (שלישי) ניתוח שתוכנן מבעוד מועד בבטנו. הניתוח, שנועד לסדר דבר מה במערכת ההזנה בקיבתו, ארך כשעה ועבר כמצופה. כבר מחר אמור שרון לשוב למחלקה השיקומית בבית החולים שיבא בתל השומר, בה הוא מאושפז בשנים האחרונות. יודגש, כי אין שינוי במצבו הרפואי.

שרון בן ה-85 שוהה בבית החולים שיבא מאז האירוע המוחי בו לקה בשנת 2006 ונמצא במצב של תרדמת. בתחילת השנה דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית כי חל שיפור במצבו של ראש הממשלה לשעבר וכי הוא הועבר לבית החולים סורוקה בבאר שבע, לצורך בדיקות MRI. עוד באותו יום נמסר מבית החולים תל השומר כי מצבו של שרון נותר ללא שינוי וכי הוא יוחזר לשם אחרי כמה שעות של בדיקות.

לפני כשנתיים אמר גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר, כי אביו העלה לאחרונה במשקלו. "כשהוא ער, הוא מביט לעברי ומניע את אצבעותיו כאשר אני מבקש", סיפר גלעד בראיון טלפוני ל"ניו יורק טיימס". "אני בטוח שהוא שומע אותי", הוסיף. גלעד אמר בראיון כי היה מעדיף שאביו ישהה בחוות השקמים ולא בבית החולים. "הבעיה היא הביורוקרטיה הישראלית", אמר שרון. לדבריו, הוא, אשתו ענבל ואחיו עומרי מבקרים את אריאל שרון יום ביומו. "לא פספסנו אפילו יום אחד", סיפר.

עוד בנושא
בינואר: שיפור במצבו של ראש הממשלה לשעבר שרון?
גלעד שרון: ”אבא מזיז אצבעות כשמבקשים ממנו”

לפניות לכתב: sben72@walla.com

(עדכון ראשון: 23:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully