וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחה למשטרה על תינוקת ברכב, אך סירבה לחלצה

29.7.2013 / 20:23

אזרחית הודיעה למשטרה על תינוקת שהושארה ברכב סגור בראש העין - אולם כשהתבקשה על ידי המוקד לשבור את השמשה, היא מיאנה. השוטרים שהוקפצו חילצו את התינוקת במצב קל

פעוטה בת שנה וחצי נפגעה היום (שני) באורח קל לאחר שהושארה בכלי רכב ברחוב דרך הציונות בראש העין על ידי אמה למשך כ-20 דקות. אם לא די בהשארת הפעוטה בכלי הרכב הלוהט, השוטרים נתקלו בעוד אירוע חמור כאשר עוברת אורח שראתה את הפעוטה ברכב ואף התקשרה למשטרה לדווח על כך - סירבה לנפץ את שמשות המכונית כפי שביקשו ממנה השוטרים בשיחה הטלפון.

המקרה נודע כאמור למשטרה מאותה עוברת אורח שהתקשרה למוקד המשטרתי כדי לדווח על כך שראתה תינוקת בתוך מכונית ללא מבוגר בסביבה. לאחר שסירבה לנפץ את השמשות מסיבה לא ברורה, הגיעו השוטרים למקום וניפצו אותן בעצמם. הם העבירו את הפעוטה לאמה שהגיעה מיד למקום וזו פינתה אותה לבית החולים כשהיא במצב קל.

מקרה מוזר לא פחות של השארת תינוקות בכלי רכב אירע היום במבשרת ציון שבאזור ירושלים. אב התקשר בשעות אחר הצהריים למשטרה וסיפר למוקד כי בתו התינוקת נעלה עצמה בכלי הרכב המשפחתי באמצעות השלט, בו נתן לה לשחק. השוטרים במוקד הורו לו לנפץ את החלון בעזרת אבן, אולם רגע לפני שעשה זאת - התינוקת, שגילה אינו ידוע, פתחה בעצמה את הדלת באמצעות השלט. האירוע הסתיים כשהתינוקת לא נפגעה.

שני המקרים הללו מצטרפים לשרשרת תקריות של שכחת ילדים במכוניות, שכבר גבו את חייהם של כמה מהם - וזאת למרות הפרסום המסיבי הקורא להורים לבדוק היטב את כלי הרכב. בסוף השבוע חולצה תינוקת מכלי רכב בבית אל, לאחר שננעלה בו על ידי אביה. היא נמצאה בהכרה מלאה כשהיא סובלת מהתייבשות קלה. מחקירת האירוע עלה כי האב יצא מרכבו ושכח את המפתחות בפנים. לאחר שניסה במשך כרבע שעה לפרוץ אותו הוא שבר את חלון הרכב והוציא את בתו. האב עוכב לחקירה במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully