וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסל שני פלסטינים שתקפוהו - ומת בתאונה בכפר סבא

יהושע בריינר

23.6.2013 / 15:02

אברהם גולה בן ה-54, שנמחץ למוות במשאיתו תחת גשר בשרון, ירה למוות בשני פלסטינים לפני שנה בדרום הר חברון, לאחר שאלה ניסו לשדוד אותו. המשטרה קבעה כי מדובר בהגנה עצמית

צילום: שי מכלוף, שלומי גבאי; עריכה: טל רזניק

אברהם גולה שנהרג הבוקר (ראשון) כשנמחץ בתוך משאיתו תחת גשר בכפר סבא, היה מעורב לפני שנה בתקרית ירי בדרום הר חברון - אז ירה למוות בשני פלסטינים שניסו לשדוד אותו. גולה, בן 54, נסע ביוני 2012 באזור, כששלושה פלסטינים תקפו אותו במוט ברזל ובמפתח שבדי וניסו לשדוד את משאיתו. תוך כדי התקיפה הצליח גולה לשלוף את אקדחו האישי ולירות בתוקפיו. שניים מהם נהרגו במקום ואילו השלישי נפצע קשה. גולה המשיך בנסיעה עד למחסום מיתר שם נחקר על ידי המשטרה, שקיבלה את עמדתו כי מדובר היה בהגנה עצמית. בתקרית נפצע גולה קל בראשו ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

תאונה בכפר סבא. יוני 2013. דוברות מד"א, מד"א
גולה נמחץ תחת גשר בכפר סבא. זירת התאונה, הבוקר/מד"א, דוברות מד"א

גולה טען אז כי הוכה במוט ברזל, חש סכנה ממשית לחייו, ולכן ירה באמצעות נשקו האישי אל עבר השניים, שנמלטו מהמקום. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי ההרוגים הם נעים נג'אר, בן 32, ואנואר עבד רבו, בן 30. בהמשך שב לזירת האירוע ושיחזר את המעשים עם המשטרה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיפר כי חש סכנה לחייו. זירת הירי בדרום הר חברון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולה נהרג הבוקר כשמשאיתו פגעה בגשר למעבר הולכי רגל ברחוב ויצמן בכפר סבא. המשאית, אשר הובילה טרקטור, התנגשה בגשר וגרמה לקריסתה על תא הנהג, וזה נלכד תחתיו כשהוא מחוסר הכרה. לאחר שחולץ, נקבע מותו.

מעדויות במקום עולה כי קצה המחפרון של הטרקטור שנישא על גבי המשאית פגע בגשר וגרם לקריסתו. שני מנופי ענק הוזעקו למקום על מנת להרים את הגשר מעל המשאית כדי לחלץ את הנהג הלכוד. בשל השעה המוקדמת, הגשר היה ריק מאדם בעת הפגיעה ואיש מלבד הנהג לא נפגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully