וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החיילות: שוטרת סיור שהצטלמה בביקיני ננזפה

על פי האתר "קריות באינטרנט", צעדים משמעתיים ננקטו נגד שוטרת בשירות חובה מקריית חיים, לאחר שהצטלמה בבגד ים למדור "נערת השער" של האתר. המשטרה: "מעשים שלא ייעשו"

אחרי החיילות המתפשטות: צעדים משמעתיים ננקטו נגד שוטרת סיור מאזור הצפון שהצטלמה בביקיני ושתמונותיה פורסמו באתר אינטרנט מסחרי, כך דיווח היום (שני) האתר "קריות באינטרנט". בשבוע שעבר פרסם האתר במדור "נערת השער" את תמונותיה החושפניות של השוטרת, קורל כהן, המשרתת בשירות חובה בתחנת זבולון בקריית חיים. בעקבות הפרסום ננזפה השוטרת, ולדברי דובר מחוז חוף של המשטרה, מבירור שנעשה עולה כי היא פעלה בתום לב ומחוסר ידיעה.

"כבר ביום חמישי האחרון זימנו אותה מפקדיה לשיחה ונקטו נגדה באמצעים משמעתיים", אמר דובר המחוז, והוסיף כי התנהגות שכזו אינה מקובלת על המשטרה והיא רואה בתצלומים "מעשים שלא ייעשו". עוד אמר דובר המחוז כי "השוטרת התנצלה ואמרה למפקדיה שהבינה את הטעות שעשתה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התנצלה והבינה את הטעות שעשתה". תמונתה של כהן אשר הביאה לנזיפתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת החודש פורסם כי חיילות צה"ל המשרתות באחד מבסיסי הדרום, הפיצו תמונה ברשת פייסבוק, שהסעירה גולשים רבים. התמונה הפרובוקטיבית מצטרפת לשורה של מקרים, בהם חיילים וחיילות בשירות סדיר העלו לרשתות החברתיות תמונות חושפניות, שגרמו נזק לתדמית צה"ל לטענת רבים. בתמונה, שגולשים רבים בארץ וגם בעולם הערבי הפיצו בקרב חבריהם, שתיים מהחיילות חשפו את ישבנן למצלמה, כשהן לובשות תחתוני חוטיני וחולצה צה"לית. חיילת נוספת שהצטלמה עמן חשפה את גופה בתחתונים וחזייה בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיילות שהסעירו את הרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצה"ל זעמו על פרסום התמונה ומדובר צה"ל נמסר כי "התמונה עומדת בניגוד לערכי צה"ל ולהתנהגות המצופה מחיילות וחיילי צה"ל. התמונה צולמה בימים הראשונים לאחר גיוסן של החיילות והן טופלו בערוץ הפיקודי. בנוסף לכך, בבסיס התקיימה פעילות הסברה נרחבת על מנת להנחיל את הנורמות הצה"ליות ולמנוע הישנות מקרים דומים בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully