וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת סוערת: חיילות חשפו את גופן והעלו לפייסבוק

ארבע חיילות צה"ל המשרתות בבסיס בדרום תיעדו עצמן כשתחתונים וחזיות לגופן, והעלו את התמונה לפייסבוק. בצה"ל זעמו על החיילות: "התמונה עומדת בניגוד לערכי צה"ל"

חיילות צה"ל המשרתות באחד מבסיסי הדרום, הפיצו תמונה ברשת הפייסבוק, שהסעירה גולשים רבים. התמונה הפרובוקטיבית מצטרפת לשורה של מקרים, בהם חיילים וחיילות בשירות סדיר העלו לרשתות החברתיות תמונות חושפניות, שגרמו נזק לתדמית צה"ל. בתמונה, שגולשים רבים בארץ וגם בעולם הערבי הפיצו בקרב חבריהם, שתיים מהחיילות חשפו את ישבנן למצלמה, כשהן לובשות תחתוני חוטיני וחולצה צה"לית. חיילת נוספת שהצטלמה עמן, חשפה את גופה בתחתונים וחזייה בלבד.

דעה: לצה"ל אין בעלות על הגוף של החיילות המתפשטות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיילות שהסעירו את הרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצה"ל זעמו על פרסום התמונה ומדובר צה"ל נמסר כי "התמונה עומדת בניגוד לערכי צה"ל ולהתנהגות המצופה מחיילות וחיילי צה"ל. התמונה צולמה בימים הראשונים לאחר גיוסן של החיילות והן טופלו בערוץ הפיקודי. בנוסף לכך, בבסיס התקיימה פעילות הסברה נרחבת על מנת להנחיל את הנורמות הצה"ליות ולמנוע הישנות מקרים דומים בעתיד".

רוק בקסבה

ניתן לשער כי את ההשראה לתמונה החושפנית קיבלו החיילות מתמונה שהופצה בחודש ינואר 2012, שבה הצטלמו חיילות צה"ל כשהן לובשות אפודי קרב וחובשות קסדות בלבד, ללא בגדים. התמונה הופצה בפייסבוק, וכמו במקרה הנוכחי, היא עוררה סערה וגררה מאות תגובות ושיתופים. בחלק מהתגובות כתבו הגולשים כי התמונה מבישה. בנוסף לתמונות פרובוקטיביות שמפיצים חיילים וחיילות ברשת האינטרנט, בצה"ל מתמודדים גם עם פרסום תמונות שחיילים מצלמים במהלך פעילויות מבצעיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתנו השראה? חיילות צה"ל עם אפודים וקסדות בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביולי 2010 פורסם סרטון וידאו באתר יוטיוב, שבו שישה חיילי צה"ל מגדוד 50 של הנח"ל, נראו רוקדים במרכז חברון, במהלך מה שנראה כמו סיור שגרתי. לאחר מספר שניות של סיור לצלילי המואזין המקומי החיילים פוצחים בריקוד מתואם, לצלילי השיר "Tick Tock" של הזמרת קאשה, המוכר יותר בארץ כ"שיר המקפלות" מהתוכנית "ארץ נהדרת". הסרטון החזיק מעמד ברשת במשך יומיים וזכה למאות צפיות, אבל לאחר שהוא התגלה על ידי התקשורת ולאחר שזו פנתה לדובר צה"ל לקבל את תגובתו, הוסר הסרטון בתוך פחות משעה מהאתר, על ידי מי שהעלה אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיילי נח"ל רוקדים בחברון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully