וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות מזעזעת: כך התעללו מילולית מטפלות בילדי הגן

ההורים ביישוב קהילתי במרכז הארץ קיבלו לידיהם מכתב של אחת המטפלות בגן בו התריעה על ההתעללות לכאורה. ערוץ 10 פרסם אמש את המילים הקשות לשמיעה שצוטטו במכתב

לפני כשלושה שבועות פרצה סערה ביישוב קהילתי אמיד במרכז הארץ, סביב פיטוריהן של ארבע מטפלות בגן ילדים של נעמ"ת, שעל פי החשד התעללו מילולית בילדי הגן, בני חצי שנה עד 3. אמש (רביעי) פרסם הכתב אסף אוזן בערוץ 10 את המכתב אותו שלחה מטפלת אחרת לארגון נעמ"ת, בו דיווחה על ההתעללות. על פי המכתב, שהגיע הבוקר לידי ההורים, הגננות איימו, השתלחו ולא חסכו במילים בוטות ולא ראויות כלפי הילדים.

על פי המכתב, אחת המטפלות אמרה לילדה "תשתקי, אמא שלך זונה, את אוכלת כמו חיה". לילד שביקש ביצה נוספת בארוחה, נאמר "תבקש מאבא שלך ביצה - יש לו". לילדה אחרת אמרה על פי החשד אחת המטפלות "מגרד לך בכוס", ולאחר מכן הוסיפה "יש לך שעה לגרד את הכוס שלך ובהזדמנות אחרת תפסיקי לאונן ולכי לישון".

על ילדה אחרת אמרה אחת המטפלות "השרמוטה לא מפסיקה להשתעל" ובפעם אחרת "השמנה הזו לא ישנה". על פי המכתב, המטפלות נהגו לאיים על הילדים. "אם לא תפסיק לבכות בא לי לתת לך סטירה" נאמר לילד אחד. "אם לא תפסיקי לבכות נשים אותך בכלוב" נאמר לילדה, ולאחרת, "חשבתי שיהיה נס ולא תבואי היום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטע מהמכתב ששלחה מטפלת לראשי ארגון נעמ"ת/מערכת וואלה!, צילום מסך

המכתב מייחס למטפלת אחרת את הדברים "כוס אמא שלך למה אתה נושך?", ו"אני מחליפה לך כדי שתוכלי לאונן בצהריים". במקרה אחר הקניטה המטפלת את אחת הילדות ואמרה לה "רוסיה, את עצבנית". על ילד אחר איימה: "אתה מעבול, למה אתה מעבול? אם לא תישן התרנגולות יאכלו לך את הבולבול". באחת הפעמים כאשר ילדה בגן בכתה אחת החשודות, לפי המכתב, תפסה אותה בבגדיה השכיבה אותה על החול בחצר כשפניה מופנים לחול וצעקה עליה "תבכי תבכי".

בנעמ"ת אמרו אמש לערוץ 10 כי ארבע המטפלות פוטרו וכי העניין הועבר לטיפול המשטרה. "כל עוד הנושא נמצא תחת חקירת משטרה", מסרו בנעמ"ת, "אנו מנועים מלמסור פרטים נוספים. מיד עם התבהרות המצב נכנס למעון צוות פסיכולוגים שמלווה את ההורים הפעוטות והעובדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully