וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת גבר חרדי בשקית פלסטיק מעוררת עניין עולמי

בתמונה שזכתה גם לשיתופים רבים ברשתות החברתיות, נראה גבר חרדי במהלך טיסה מכוסה כולו בשקית פלסטיק. ככל הנראה, ציית האיש לפסק הלכה הנוגע כניסת כהנים לבתי קברות

במבט ראשון, קשה לעמוד על טיבה של התמונה המשונה. בימים האחרונים זוכה תמונה של אדם חרדי העטוף בשקית פלסטיק ענקית במהלך טיסה לפופולריות רבה ברשתות החברתיות, ואף לתשומת לב עולמית. בתמונה ניתן לראות את הגבר בשקית מכסה את עיניו או מתפלל, ומאחוריו נוסעי המטוס הסקרנים מרימים מבט כדי לנסות לראות את המחזה החריג. יעדה או מועדה של הטיסה בה צולמה התמונה אינו ידוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כך יינצלו מן הטומאה שעולה מבית-הקברות". התמונה שזכתה לתשומת לב עולמית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל הנראה, הגבר החרדי כיסה עצמו בשקית בהתאם לפסק הלכה של הרב יוסף שלום אלישיב המנוח. לפני למעלה מעשור הציע הרב אלישיב למשפחות כהנים, להם אסור להיכנס לבתי קברות, להתעטף במהלך טיסה בשקיות פלסטיק בשעה שחולפים מעל בית קברות "וכך יינצלו מן הטומאה שעולה מבית-הקברות".

התמונה עוררה סקרנות גם בעולם. בדיילי מייל הבריטי כתבו כי הם אמנם מורגלים בטקסים דתיים במהלך טיסה – אך אלו לרוב מורגלים בשרשרת של קדוש נוצרי ומוצנעים יותר. "נוסע אחד לקח את האמונה שלו צעד אחד גדול קדימה וכיסה את גופו בשקית פלסטיק לכל אורך הטיסה", נכתב בדיווח. גם הסאן הבריטי וציינו שמדובר ב"פיתרון רדיקלי" לבעיה ההלכתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully