וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בחג: גבר טבע למוות בנהר הירדן

קובי דוד

27.3.2013 / 0:19

הגבר, בשנות ה-30 לחייו, נכנס למים סמוך לגשר אריק, ונסחף עם הזרם. גופתו התגלתה כעבור מספר שעות בתוך המים על ידי צוללנים. בעמק זבולון התהפך רוכב טרקטורון ונהרג

גבר בשנות ה-30 לחייו טבע אתמול (שלישי) ומת במי נהר הירדן, סמוך לגשר אריק. יחידת הצוללנים של מחוז צפון איתרו את גופתו בתוך המים, וחילצו אותה. במשטרה חוקרים את נסיבות המקרה ומנסים לזהות את הגבר. עדי ראייה שהבחינו בו סיפרו כי הוא נסחף עם הזרם והם הזעיקו למקום את יחידת החילוץ גולן. איציק ברק, דובר יחידת החילוץ גולן, סיפר לוואלה! חדשות כי "התקבל דיווח מאזרח שנמצא סמוך לגשר אריק כי באזור הקטע שליד הגשר נכנס בחור כבן 30 למים, ככל הנראה איבד שליטה וטבע". מאוחר יותר, הגיעו אנשי יחידת הצוללנים של מחוז הצפון על מנת לסייע בסריקות אחר הצעיר. כעבור זמן מה איתרו אנשי היחידה את הגופה בתוך המים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף עגום לחג. החיפושים אחר הצעיר שטבע בירדן, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

זיו צשאן, תושב נשר בן 26 שנפצע אתמול באורח אנוש בהתהפכות טרקטורון בעמק זבולון, מת אמש מפצעיו. צוותי מד"א שהוזעקו למקום התאונה, בשדות הסמוכים לכפר חסידים, פינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה. הרופאים שטיפלו בצשאן נאלצו לקבוע את מותו. חוקרי משטרת זבולון חוקרים את נסיבות המקרה. אדם נעצר על ידי החוקרים בחשד למעורבות בתאונה. בשעות הצהריים נפצע באורח קשה נכה צה"ל, בן 73, מפגיעת שמשייה שעפה לעברו בעת שישב בבית קפה בחוף המרינה בעיר. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים ברזילי עם פגיעת ראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully