וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנונימוס: פרצנו לאתר המוסד והשגנו מסמך סודי

יוסי מלמן

24.3.2013 / 10:33

קבוצת ההאקרים טוענת כי היא אחראית להפלת אתר המוסד בסוף השבוע, וכי הצליחה לשים ידה על מידע סודי ביותר שתפרסם בהדרגה. הפעולה היא חלק ממבצע רחב של אנונימוס נגד ישראל

קבוצת ההאקרים "אנונימוס" טוענת כי פרצה בסוף השבוע לאתר של המוסד, וגרמה לנפילתו. לדברי הקבוצה, שפרסמה את ההודעה בחשבון הטוויטר שלה, היא שמה ידיה על מסמך ובו מידע סודי ביותר, שבכוונתה לפרסם בהדרגה בקרוב. הבוקר (ראשון) אתר המוסד פועל כסדרו. לטענת "אנונימוס", היא גם חשפה שמות ופרטים מזהים, לרבות כתובות מגורים, של 35 אלף ישראלים שאותם היא מגדירה עובדי ממשלה. בהם, לטענתה, ישנם גם אנשי מוסד וקצינים בצה"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפריצה היא חלק מפעולה רחבה של אנונימוס, שתאריך היעד שלה הוא 7 באפריל/מערכת וואלה!, צילום מסך

על תוכן ההודעה אמונה קבוצה שמכנה את עצמה "הפריצה האדומה", שמוגדרת כקבוצה טורקית ששייכת לקהילה הרופפת של ארגון אנונימוס. המידע על הפריצה לאתר המוסד, מנגד, מיוחס לקבוצה אחרת שמכנה עצמה "סקטור 404". הפעולה בסוף השבוע, שזכתה לכינוי "מבצע ישראל", היא חלק מכוונה רחבה יותר של אנונימוס "להסיר את ישראל ממפת האינטרנט העולמית" - משימה שתאריך היעד שנקבע לה הוא 7 באפריל, ובארגון קראו להאקרים מכל העולם לקחת בה חלק.

במהלך מבצע "עמוד ענן" בחודש נובמבר האחרון נפרצו כ-700 אתרים ישראליים, לרבות האתר הרשמי של הנשיא פרס, האתר הרשמי של ח"כ דני דנון ועוד. ההאקרים אף טענו כי מחקו את "בסיס הנתונים" של בנק ירושלים, אם כי לא בדיוק ברור למה הם מתכוונים. כל הפריצות הללו יוחסו לארגון "אנונימוס". כמו כן, ההאקרים פרסמו את חשבונות פרטי האשראי של 5,000 ישראלים, כולל שמות, מספרי תעודות זהות וכתובות דואר אלקטרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully